2009-09-11, 15:48
Medlem
t0tt3s avatar
Kul att tråden är igång igen!

Det lär kanske bli ännu en final mellan Murphy-Higgins, om nu inte Ronnie kan sätta stopp för det
Citera
2009-09-11, 15:55
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0tt3
Kul att tråden är igång igen!

Det lär kanske bli ännu en final mellan Murphy-Higgins, om nu inte Ronnie kan sätta stopp för det

Menar du i VM-sheffield?
I så fall inte en ynka liten chans, du skulle sett hur Ronnie spelade idag mot Ding. Utklassade honom med vänstra armen. Visst, ding kom igång sen men hade inte en chans.
Citera
2009-09-11, 16:03
Medlem
kompjuters avatar
Visst är det härligt att säsongen är igång igen
Och med Kim Hartman fortsättningsvis som kommentator....en ren glädje!
Har för mig att nån annan lirare hoppade in nån vecka i våras, nån som minns?
Det gick ju knappt kolla på matcherna utan Kim´s röst.
Citera
2009-09-11, 16:15
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Visst är det härligt att säsongen är igång igen
Och med Kim Hartman fortsättningsvis som kommentator....en ren glädje!
Har för mig att nån annan lirare hoppade in nån vecka i våras, nån som minns?
Det gick ju knappt kolla på matcherna utan Kim´s röst.

Jodå, det har varit en annan snubbe som kommenterat ibland. Han var inte dålig på något vis men ingen går upp mot Kim...

Jag gillar kinesen Ding men han gjorde i princip ett misstag i varje frame...vilket betyder att det är kört mot en O´Sullivan i form.

Det skall bli kul att se vad Wenbo kan göra i fortsättningen.

Himla trist att Sverige inte har någon spelare i eliten, det hade gett lite extra krydda!
Citera
2009-09-11, 16:22
Medlem
t0tt3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Menar du i VM-sheffield?
I så fall inte en ynka liten chans, du skulle sett hur Ronnie spelade idag mot Ding. Utklassade honom med vänstra armen. Visst, ding kom igång sen men hade inte en chans.

Japp! Men även tävlingen efter VM, var det WSS?

Jo jag såg matchen nyss mot Ding, men du tror inte Higgins har nån chans? Men absolut, jag håller med dig. Spelar Ronnie som idag är det inte många som hänger med!

När det bara är bäst av 9 frames gäller det verkligen att minimera misstagen. Men det blir väl fler nu fram mot semi och final, nån som vet?
Citera
2009-09-11, 17:19
Medlem
pirates avatar
Citat:

Jo jag såg matchen nyss mot Ding, men du tror inte Higgins har nån chans? Men absolut, jag håller med dig. Spelar Ronnie som idag är det inte många som hänger med!

När det bara är bäst av 9 frames gäller det verkligen att minimera misstagen. Men det blir väl fler nu fram mot semi och final, nån som vet?

Meh jag tog faktiskt i när jag sa att det inte finns en chans.
Higgins med sin enorma rutin och erfarenhet all faktiskt en stor chans till en ännu vm-titel. Dock så tycker jag att Murphy har lite mer att stå i.
Men som sagt, håller Ronnie upp sin motivation och verkligen kör fullt ut så tror jag att han blir svårstoppad.
Citera
2009-09-11, 22:20
Medlem
Black Bottles avatar
Citat:

Det stämmer, de möttes i WSS redan en eller två veckor efter VM-finalen.
Det är bäst av 11 i semi och bäst av 19 i finalen.

Roligt att tråden vaknade till liv! Ronnie var på humör idag, då är han alltid svårslagen. Men Higgins är väl en av dem som har kapacitet att slå Ronnie även när han är i form. Tror Murphy tar ena finalplatsen, hoppas på raketen i den andra. Vore kul om han kom tillbaka i storslag igen efter den, spelmässigt, ganska mediokra säsongen förra året.
Citera
2009-09-12, 14:17
Medlem
kompjuters avatar
Kul och se O´Sullivan-Higgins just nu på Eurosport
Ett jäkligt viktigt möte inför VM där de säkerligen också kommer att mötas till slut.
Citera
2009-09-12, 21:12
Medlem
pirates avatar
Vad det nån som såg The rocket mot higgins?
Ronnie lekte fan med Higgins som verkade inte ha nåt att ge idag.
Tror vi får se Ronnie som slutsegrare faktiskt.
Citera
2009-09-13, 09:43
Medlem
Moltas666s avatar
O´Sullivan-Wenbo i final...

Ronnie leder med 3-1 men det är nog en öppen historia. Kan Ronnie hålla psyket i schack så vinner han antagligen.

Wenbo kan säkert få sitt riktiga genombrott den här säsongen. Han är ett världsmästarämne när han får lite mer hår på bröstet.
Citera
2009-10-03, 12:10
Medlem
camejos avatar
om två timmar börjar skottlands grand prix!
Citera
2009-10-03, 14:40
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
om två timmar börjar skottlands grand prix!

Jepp, kollar nu. Kul att det är igång.
Käre Kim har nu inte sagt ett ljud på 11 minuter....rekord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in