2013-10-19, 12:22
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag trodde Indian Open skulle sändas på Eurosport. Icke sa Nicke.

Vad hände med Vacchi...berätta!

Han sa typ "Svenska cykelförbundet hälsar er välkomna". Istället för fotbollsförbundet. Han har skrivit ett blogginlägg om det. En cykelnörd var där och trodde han hörde fel. Klart det är Vacchi. Fan vad go han är.
Citera
2013-10-19, 12:58
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Han sa typ "Svenska cykelförbundet hälsar er välkomna". Istället för fotbollsförbundet. Han har skrivit ett blogginlägg om det. En cykelnörd var där och trodde han hörde fel. Klart det är Vacchi. Fan vad go han är.

Jag gillar Robert Vacchi...
Citera
2013-10-20, 12:03
Medlem
Skatteskolks avatar
VM-finalen i carambole går 20:30-22:30 idag på Eurosport 2. Ser ut att vara eftersänt.

Dessutom är det tyngdlyftning 14:30 på Eurosport med Jocke Nolsjö. Appropå härliga kommentatorer då. Tyngsta klasserna har han med Hoa hoa. Då kan alla som sett wrestling på TV3 få lätt nostalgiska känslor. Inget jag sett själv, men läst i efterhand och kan höra honom. Han fäller fortfarande kommentatorer som att den gubben är för jävla fet för trikå eller att han är så hårig på armarna att det är som päls.
Citera
2013-10-20, 12:47
Medlem
god.childs avatar
Citat:
VM-finalen i carambole går 20:30-22:30 idag på Eurosport 2. Ser ut att vara eftersänt.

Dessutom är det tyngdlyftning 14:30 på Eurosport med Jocke Nolsjö. Appropå härliga kommentatorer då. Tyngsta klasserna har han med Hoa hoa. Då kan alla som sett wrestling på TV3 få lätt nostalgiska känslor. Inget jag sett själv, men läst i efterhand och kan höra honom. Han fäller fortfarande kommentatorer som att den gubben är för jävla fet för trikå eller att han är så hårig på armarna att det är som päls.

Han är en riktigt karaktär hoa hoa. Minns i våras under tyngdlyftnings vm fick de komma in sent insändning då en etapp av girot dragit ut på tiden. Hoa utbrister då något i stil med:
" ja nu har vi fått titta på ett gäng anorektiker cykla upp för berg i timtal. Det är ju förjävligt!"
Citera
2013-10-20, 13:47
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Han är en riktigt karaktär hoa hoa. Minns i våras under tyngdlyftnings vm fick de komma in sent insändning då en etapp av girot dragit ut på tiden. Hoa utbrister då något i stil med:
" ja nu har vi fått titta på ett gäng anorektiker cykla upp för berg i timtal. Det är ju förjävligt!"

En kompis kompis har blivit utskälld av honom. På Hoa hoas krog är hundar välkomna och två skällde på varandra. Då gick han ut och gapade att de skulle vara tysta. Fast han har ju gjort det på sitt sätt utan att mena illa.

Snooker var det. Kanske skulle skriva något om det också? Det är en PTC nu tror jag från Kina och sen om en vecka blir det rankingturnering. Massor med fotboll och motorsport som kapar.
Citera
2013-10-26, 18:30
Medlem
pettachis avatar
Citat:
En kompis kompis har blivit utskälld av honom. På Hoa hoas krog är hundar välkomna och två skällde på varandra. Då gick han ut och gapade att de skulle vara tysta. Fast han har ju gjort det på sitt sätt utan att mena illa.

Snooker var det. Kanske skulle skriva något om det också? Det är en PTC nu tror jag från Kina och sen om en vecka blir det rankingturnering. Massor med fotboll och motorsport som kapar.
Japp japp kollade min boxer navigator 08:30 Esp 2 International Championship från Chengdu China, underbart med lite snooker igen.
Citera
2013-10-27, 09:55
Medlem
pettachis avatar
Väldigt vad herr Hartman var pratsam på söndagsmorgonen, trevligt.
Riktigt kul att få se The Rocket igen, tydligen är han på plats i Kina.
Fast kanske ska vänta till matchen börjar, att uttala sig man vet aldrig med Ronnie.
Citera
2013-10-27, 13:53
Medlem
pettachis avatar
Missade början när fickpingis drog över tiden.
Satt på jetmotorn och bytte när jag fyllde flaskan. En klart ringrostig Ronnie som hade tur att McGill inte heller var bra och missade massor.
Duschen för mig, tack och hej.
Citera
2013-10-27, 19:28
Medlem
Skatteskolks avatar
I matchen mellan Joe Swail och John Higgins pratade Kim om att en spelare bytt kö men sen bytt tillbaka. Så klart hörde jag inte vem men jag tittar på John Higgins. Han är lite mer spännande att prata om.

Allen spelade inspirerat.

Liveuppdateringen på World snooker var helt åt helsike. En match som blev färdigspelad var i fjärde frame.

Liang Wenbo vann en pro-am turnering i Kina nu i veckan. Det tycker jag om. Han kan spela riktigt bra. Och Ding Junhui behöver lite fokus på andra spelare.

Det här glömde jag skicka imorse så grammatiken kan vara lite muppig. Typ som nu när det var då.
Citera
2013-10-28, 08:52
Medlem
Moltas666s avatar
Jag tror vi kör en liten uppstart inför säsongen 2013/2014.

Spelschemat för säsongen hittar du här...

http://www.bbc.co.uk/sport/0/snooker/18314791

Turneringen som spelas nu är...

27 October - 3 November 2013: International Open som spelas i Chengdu, China.

Eurosports sändningar dag för dag...

http://www.worldsnooker.com/page/InternationalChampionshipEventArticle/0,,13165~3512431,00.html

Resultat så här långt...

http://livescores.worldsnookerdata.com/RoundList/Tournament/13581

Just nu spelar Trump mot McManus.
Citera
2013-10-28, 09:27
Medlem
pettachis avatar
Ojdå Murphy måste ha tappat ett antal kilo, ser riktigt fräsch ut.
Selby stormar fram, underbart.
Citera
2013-10-28, 09:43
Medlem
pettachis avatar
Eirian Williams är i sitt esse och styr publiken i Kina med järnhand.
Regimen i Kina får vara på sin vakt, så inte Williams tar över och blir diktakor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in