2013-05-01, 12:53
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Ronnie leder med 12-1 nu. Utklassning är bara förnamnet.

Slutar väl med 13-1

Såg att Hawkins vann över Ding med 13-7 synd att inte Ding gick vidare.

Edit

Se där Bingham reducerar till 12-2 då blir han inte den spelaren som förlorade mest överlägset, det finns tydligen ett par till som förlorat med 13-2 sedan tidigare.
Senast redigerad av v50 2013-05-01 kl. 13:03.
Citera
2013-05-01, 12:53
Medlem
TilleyHats avatar
Någon som opponerar sig mot att semifinalen mellan Ronnie och Trump/Murphy blir den moraliska finalen?

Astråkig andra semifinal vi får se.
Citera
2013-05-01, 12:55
Medlem
god.childs avatar
Haha Binghams historia till barnbarnen.

Nog för jag sett O'Sullivans storhet men aldrig trodde jag han skulle vara såhär överlägsen.
Citera
2013-05-01, 12:57
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Någon som opponerar sig mot att semifinalen mellan Ronnie och Trump/Murphy blir den moraliska finalen?

Astråkig andra semifinal vi får se.

Enig med första stycket. Men den andra blir också underhållande, jag gillar när underdogsen sticker upp.
Hoppas på Janne Långben ( Walden) till final.
Citera
2013-05-01, 13:01
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Enig med första stycket. Men den andra blir också underhållande, jag gillar när underdogsen sticker upp.
Hoppas på Janne Långben ( Walden) till final.

Menade närmast att spelarna är astråkiga, inte nödvändigtvis spelet. Allvarligt talat, vem vill egentligen se Walden eller Hawkins i en VM-final? Hellre Michael White i så fall. Han är i alla fall intressant och sannolikt med en lysande framtid, lite som när Shaun Murphy kom från ingenstans och vann. Jag trodde Murphy skulle falla ner i glömskan efter den triumfen, men så har det verkligen inte blivit.
Citera
2013-05-01, 13:04
Medlem
Därför är O'Sullivan kungen: http://www.bbc.co.uk/sport/0/snooker/22211599
Citera
2013-05-01, 13:28
Moderator
v50s avatar
Se där Bingham reducerar till 4-12 så nu måste Ronnie tillbaka och spela ikväll, han såg hyfsat irriterad ut över det faktiskt.
Citera
2013-05-01, 13:30
Medlem
fosterias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Se där Bingham reducerar till 4-12 så nu måste Ronnie tillbaka och spela ikväll, han såg hyfsat irriterad ut över det faktiskt.
Förstår att han är irriterad, väldigt slarvigt gjort.
Citera
2013-05-01, 13:34
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Menade närmast att spelarna är astråkiga, inte nödvändigtvis spelet. Allvarligt talat, vem vill egentligen se Walden eller Hawkins i en VM-final? Hellre Michael White i så fall. Han är i alla fall intressant och sannolikt med en lysande framtid, lite som när Shaun Murphy kom från ingenstans och vann. Jag trodde Murphy skulle falla ner i glömskan efter den triumfen, men så har det verkligen inte blivit.

Inte mig emot alls.

Haha bara the Rocket kan se så bedrövad ut vid 12-4 ledning.
Citera
2013-05-01, 14:15
Medlem
Någon som har en länk till världsrankingen med tillhörande nationsflaggor. Vill ha en översikt över hur nationaliteter är representerade med hjälp av flaggikoner men hittar bara utan vilket passar dåligt för mitt syfte.
Citera
2013-05-01, 14:54
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompaoor
Någon som har en länk till världsrankingen med tillhörande nationsflaggor. Vill ha en översikt över hur nationaliteter är representerade med hjälp av flaggikoner men hittar bara utan vilket passar dåligt för mitt syfte.

www.snooker.org har en bra världsrankinglista med nationalitet, dock utan flaggor.
Citera
2013-05-01, 16:17
Medlem
Zenophobias avatar
Blir faktiskt lite besviken på att spelarna väljer brat-disco när de gör entre. Är jag ensam om att begära och förvänta mig mer av snookerspelare än av andra idrottare? Tänk om de hade valt Mozart, Haydn, Wagner eller något ur Steve Davis gigantiska skivsamling, t ex hans favoritband Magma.

Om Trump gick in till den här Magma-låten (2:30-3:00) skulle Murphy bli skärrad och längta bort till smurfbyn:

Magmas "De Futura" https://www.youtube.com/watch?v=a73XLkf43-s

Nåja det är en jämn och spännande match och jag hejar inte på någon men tror att Storsmurfen går hem som segrare. Mycket därför att Trump inte har förstånd att lugna ner sig lite när han får sina svackor.
Senast redigerad av Zenophobia 2013-05-01 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in