2013-04-05, 12:31
Medlem
TilleyHats avatar
Verkar som att informationen om att VM-kvalet började 4 april är felaktigt. Nu sägs det att datumet som gäller är 6 april.
Citera
2013-04-06, 19:54
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Verkar som att informationen om att VM-kvalet började 4 april är felaktigt. Nu sägs det att datumet som gäller är 6 april.
Inte enligt norska sidan Kim tipsade om.
Robin Hull förlorde sin match.
Citera
2013-04-06, 21:58
Medlem
Skatteskolks avatar
Är det någon som vet hur många frames man kör till i kvalet? Det är inga korta distanser. Är det först till nio? Nä för det pågår frames för en som leder med nio. Först till tio då?

Livescore: http://livescores.worldsnookerdata.com/RoundList/Tournament/13298
Citera
2013-04-07, 10:58
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Inte enligt norska sidan Kim tipsade om.
Robin Hull förlorde sin match.

Vilken norsk sida är det?

Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Är det någon som vet hur många frames man kör till i kvalet? Det är inga korta distanser. Är det först till nio? Nä för det pågår frames för en som leder med nio. Först till tio då?

Livescore: http://livescores.worldsnookerdata.com/RoundList/Tournament/13298

Först till 10 är det som gäller.
Citera
2013-04-07, 11:26
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Vilken norsk sida är det?

Sorry borde skrivit det direkt.
Snooker.org
Får skriva själv, aldrig provat om jag kan länka adress via androidtele
Bra info angående topp16 på Esp app/hemsida också
Citera
2013-04-07, 11:43
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Sorry borde skrivit det direkt.
Snooker.org
Får skriva själv, aldrig provat om jag kan länka adress via androidtele
Bra info angående topp16 på Esp app/hemsida också

Snooker.org har jag varit inne på mycket, men var inte medveten om att den var norsk.
Citera
2013-04-07, 12:07
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Snooker.org har jag varit inne på mycket, men var inte medveten om att den var norsk.
Lite trist layout, men mycke och bra info.
Kim pratade om sidan, tyckte han sa den var Norsk
Citera
2013-04-07, 15:26
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Lite trist layout, men mycke och bra info.
Kim pratade om sidan, tyckte han sa den var Norsk

Det är väl skit samma om layouten är trist när den uppdateras? Pet, pet Eurosport...

Ibland är Eurosport hopplöst sega men den här säsongen har det varit lite bättre.

Jag var ute och härjade idag och försökte sätta pers i en backe. Jag tror jag låg runt 180 mot slutet av backen i puls då. Sådan motor har jag inte. ;-) Som jag längtat.
Citera
2013-04-07, 20:21
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Det är väl skit samma om layouten är trist när den uppdateras? Pet, pet Eurosport...

Ibland är Eurosport hopplöst sega men den här säsongen har det varit lite bättre.

Jag var ute och härjade idag och försökte sätta pers i en backe. Jag tror jag låg runt 180 mot slutet av backen i puls då. Sådan motor har jag inte. ;-) Som jag längtat.
Sant, mycke och aktuell info på snooker.org
Hehee själv vilodag med cykeltvätt och Paris-Roubaix.
Citera
2013-04-08, 11:26
Medlem
TilleyHats avatar
Luca Brecel är utslagen tidigt i kvalet. Lite överraskande kanske.

Dags för Jimmy White idag!
Citera
2013-04-09, 10:58
Medlem
TilleyHats avatar
Lite uppdatering kring kvalet till VM: Folkets hjälte Jimmy White klarade av sin förste motståndare och har nu två hinder kvar mot en efterlängtad comeback på den riktigt stora arenan. Först ska han vinna mot Xia Gudong och därefter Robert Milkins. Inga omöjliga motståndare, om ni frågar mig.

I övrigt: Den gamle kämpen Joe Swail tog en fin skalp när han besegrade biljardlegenden Pankaj Advani. Som tidigare sagts var det överraskande att Luca Brecel inte tog sig vidare från sin första match.

En annan f.d. världsstjärna, James Wattana, lär få det svårt i sin nästa match då han möter den formstarke Jack Lisowski.
Citera
2013-04-09, 11:32
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Lite uppdatering kring kvalet till VM: Folkets hjälte Jimmy White klarade av sin förste motståndare och har nu två hinder kvar mot en efterlängtad comeback på den riktigt stora arenan. Först ska han vinna mot Xia Gudong och därefter Robert Milkins. Inga omöjliga motståndare, om ni frågar mig.

I övrigt: Den gamle kämpen Joe Swail tog en fin skalp när han besegrade biljardlegenden Pankaj Advani. Som tidigare sagts var det överraskande att Luca Brecel inte tog sig vidare från sin första match.

En annan f.d. världsstjärna, James Wattana, lär få det svårt i sin nästa match då han möter den formstarke Jack Lisowski.
Även Tony Drago vann sin första match, kanske flera veteraner i årets VM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in