2013-01-06, 20:06
Medlem
Moltas666s avatar
Selby möter Dott i finalen som börjar NU.
Citera
2013-01-06, 23:11
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Selby möter Dott i finalen som börjar NU.

Selby vann finalen mot Dott med 4-3. Dott såg avspänd ut, skrattade och dom psykiska problemen han haft sedan 2010 verkar ha försvunnit.

Att se en match som Selby är inblandad i är ungefär som att se en pjäs av Lars Norén. Stämningen sjunker stadigt, allting blir segt och långsamt. Deltagarna ser ut att drabbas av tristess och missmod.

Masters börjar den 13 januari apropå något roligare.
Citera
2013-01-07, 17:38
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Selby vann finalen mot Dott med 4-3. Dott såg avspänd ut, skrattade och dom psykiska problemen han haft sedan 2010 verkar ha försvunnit.

Att se en match som Selby är inblandad i är ungefär som att se en pjäs av Lars Norén. Stämningen sjunker stadigt, allting blir segt och långsamt. Deltagarna ser ut att drabbas av tristess och missmod.

Masters först, men Selby vinner VM i år.
Citera
2013-01-12, 09:50
Medlem
Startmuskels avatar
Se snooker på BBC eller ITV gratis med appen FILMON, satt och såg finalen innan jul 4-5 timmar utan avbrott/lag, spegla upp den på Apple tv från padda eller iphone. Hade eurosport för länge sen, saknat snookern.
Citera
2013-01-13, 16:54
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Masters har börjat idag, har inte haft tid att titta men såg att Robertson och Ding möts...3-3 just nu.
Citera
2013-01-13, 18:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Masters har börjat idag, har inte haft tid att titta men såg att Robertson och Ding möts...3-3 just nu.

Robertson - Ding 6-5. Ding förlorade matchen via en usel öppningsstöt i sista framet.
Citera
2013-01-13, 19:07
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Robertson - Ding 6-5. Ding förlorade matchen via en usel öppningsstöt i sista framet.

Det var väl snarare dåligt positionsspel i framet innan, där han kom några millimeter fel.
Tycker riktigt synd om Ding som hade matchen
Citera
2013-01-13, 20:39
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Det var väl snarare dåligt positionsspel i framet innan, där han kom några millimeter fel.
Tycker riktigt synd om Ding som hade matchen

Du har nog rätt, jag såg bara sista framet. Ding hade tydligen ledningen med 5-3 men lyckades inte avgöra. Sen kom dessutom den misslyckade öppningsstöten i sista framet.

Nu spelar Mark Allen mot min favorit Mark Davis. I UK Championship satte jag 500:- till oddset 39.50 på att Mark Davis skulle gå till minst kvartsfinal...vilket han gjorde. Jag hade kollat Mark Davis en del innan den turneringen och min bedömning var att han var på gång.

Under åren har jag förlorat lite pengar på Mark Davis så det var på tiden att "han" betalade igen.
Citera
2013-01-13, 22:16
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Du har nog rätt, jag såg bara sista framet. Ding hade tydligen ledningen med 5-3 men lyckades inte avgöra. Sen kom dessutom den misslyckade öppningsstöten i sista framet.

Nu spelar Mark Allen mot min favorit Mark Davis. I UK Championship satte jag 500:- till oddset 39.50 på att Mark Davis skulle gå till minst kvartsfinal...vilket han gjorde. Jag hade kollat Mark Davis en del innan den turneringen och min bedömning var att han var på gång.

Under åren har jag förlorat lite pengar på Mark Davis så det var på tiden att "han" betalade igen.

Riktigt nice, nästan 20 lax på ett singelspel. Kul och grattis!
Citera
2013-01-13, 22:23
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Riktigt nice, nästan 20 lax på ett singelspel. Kul och grattis!

Tack...

Mark Davis kunde inte upprepa sitt fina spel från UK Championship utan Mark Allen vann med 6-2.
Citera
2013-01-14, 14:58
Medlem
NorthSNKRs avatar
Carter har verkligen sjukt flyt i det andra framet mot Higgins, sätter brun riktigt turligt inkl. vallning efter att ha blivit snookrad bakom blå.

Lite avslutande kamp om svart som avslutning vilken Carter går segrande ur och går till 0-2.
Senast redigerad av NorthSNKR 2013-01-14 kl. 15:01.
Citera
2013-01-14, 15:15
Medlem
Millediablos avatar
Higgins......släpper karl in kaptenen så här lätt blir det en snabb resa tillbaks till Skottland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in