2012-04-26, 15:24
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag hörde det från Kim Hartman. Fast å andra sidan är det inte ovanligt med lite gnäll från spelare som blivit utslagna.

Carter vidare, Mark Davis var i princip chanslös. Kan Captain Carter få Trump att tappa höjd? Inte alls omöjligt. Trump har talangen och begåvningen...men har han psyket som krävs för att bli världsmästare?

Han är lite valpig fortfarande, inte så märkligt med tanke på hans ålder.
Precis ska väl gnälla lite när man åker som storfavorit.
Kapten Carter stormade fram,kommer inte ihåg vem det var i tråden som trodde på Carter vilket inte verkar osannolik kan gå långt och även vinna,dock många fina spelare kvar även om det varit kraftigt favoritfall.
Citera
2012-04-26, 17:52
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag hörde det från Kim Hartman. Fast å andra sidan är det inte ovanligt med lite gnäll från spelare som blivit utslagna.

Carter vidare, Mark Davis var i princip chanslös. Kan Captain Carter få Trump att tappa höjd? Inte alls omöjligt. Trump har talangen och begåvningen...men har han psyket som krävs för att bli världsmästare?

Han är lite valpig fortfarande, inte så märkligt med tanke på hans ålder.

Här läste jag om Dings klagan över borden: http://www.bbc.co.uk/sport/0/snooker/17845543

Tror, som du säger, att Kim Hartman också nämnde detta.
Citera
2012-04-26, 21:07
Medlem
Millediablos avatar
Watts? Vad har hänt med snookern som ska sändas live? Har någon hört om det är ändringar i programtablån? Ni som har player är det sändningar där?
Citera
2012-04-26, 21:11
Medlem
camejos avatar
Vad i helvete? Båda matcherna är ju igång. Jag brukar försöka att inte klaga på es men detta är obegripligt.
Citera
Medlem
gifbryarss avatar
Jag förstår inte heller.. här såg man fram emot lite kvällssnooker innan läggdags men man möts av av Watts (som iofs är ganska underhållande men enligt tablån ska det ju stötas kulor nu, skärpning)
Citera
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Watts? Vad har hänt med snookern som ska sändas live? Har någon hört om det är ändringar i programtablån? Ni som har player är det sändningar där?
Helt otroligt, sedan undrar jag varför svenska versionen sänder helt ointressant basket.
Citera
2012-04-26, 21:28
Medlem
camejos avatar
Jag fattar ingenting. Dom hoppar alltså in precis vid kvartspausen. Har dom problem med utsändningen?
Citera
2012-04-26, 21:29
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Här läste jag om Dings klagan över borden: http://www.bbc.co.uk/sport/0/snooker/17845543

Tror, som du säger, att Kim Hartman också nämnde detta.

Det var värst vad Ding var gnällig. Han tyckte det var fel på allt...

Nu är kvällssändningarna igång. Inte första gången som vi ser märkliga ändringar i sändningstablåerna på Eurosport. Eurosport 2 startar tydligen 21.45.
Citera
2012-04-26, 21:30
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Jag fattar ingenting. Dom hoppar alltså in precis vid kvartspausen. Har dom problem med utsändningen?

Det kanske är Ding som gnällt över bildkvalitén...
Citera
2012-04-26, 21:31
Medlem
pettachis avatar
Ok sm final, men varför ska Eurosport visa det.
Är väl svt eller fyrans Jävla jobb att göra.
Har gnällt på Eurosport tidigare, ska självklart vara tacksam utan Eurosport skulle man inte få se cykel, Snooker osv men ibland är det fan hemslöjd över sändningen.
Citera
2012-04-26, 21:52
Medlem
pettachis avatar
Tänkte kolla 2an, mycke finare bilder där
fortfarande ingen Snooker där, nedräkning av fotbolls händelser där.
Citera
2012-04-26, 22:07
Medlem
Millediablos avatar
Jag mailade svenske redaktören för eurosport. Frågade om prioriteringen mellan vm-live och pausprogrammet watts. Jag ställde också frågan om bristen på playerapp till android eftersom jag sitter med en hyfsad skärm på en galaxy note. Får jag ett vettigt svar återkommer jag iaf i snookerfrågan, det andra är väl snudd på OT.
Sikta rakt snookervänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in