2005-03-14, 00:37
Medlem
icys avatar
Oj, vilken match. Nu har bara sett smådelar av finalen, hade annat för mig, men det blev en hel del dramatik i slutet. Tycker det är lite svagt att tappa en 6-1 ledning som O'Sullivan gjorde, men det var starkt att klara hem det till sist.
Citera
2005-03-14, 00:39
insomnias avatar
Såg hela matchen, från början till slut. Fyfan vad bra match. O'Sullivan glänste o början men Stevens visade att han också kunde med ännu en stark vändning. Det höll inte hela vägen dock.

O'Sullivan är helt enkelt bäst!
Citera
2005-03-14, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
O'Sullivan är helt enkelt bäst!

Jo, han är ganska dominant.

Rätt så imponerad av hur de alltid ( nästan ) lägger upp bollen helt perfekt för nästa stöt...

Förövrigt är det sumo på ES nu...
Citera
2005-03-14, 01:59
Medlem
Blev lite orolig där efter Stevens upphämtning, men det fixade sig ju till slut. Kul att det blev en jämn och spännande final, och så klart att the Rockets dominans fortsätter

Tycker dock att O´Sullivan är lite tråkig i sina intervjuer, lite väl ödmjuk och sprider en hel del klyschor. Såg även segerintervjun efter att Ronnie slagit Stephen Hendry i en final tidigare i år, och även då var han rätt tråkig och överdrivet ödmjuk. Hendry var däremot mer underhållande. Hade förväntat mig lite mer show av Ronnie i just intervjuerna med tanke på hans bakgrund och image, men showen han bjuder på vid bordet däremot, den kan ingen klaga på
Citera
2005-03-14, 02:17
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Blev lite orolig där efter Stevens upphämtning, men det fixade sig ju till slut. Kul att det blev en jämn och spännande final, och så klart att the Rockets dominans fortsätter

Tycker dock att O´Sullivan är lite tråkig i sina intervjuer, lite väl ödmjuk och sprider en hel del klyschor. Såg även segerintervjun efter att Ronnie slagit Stephen Hendry i en final tidigare i år, och även då var han rätt tråkig och överdrivet ödmjuk. Hendry var däremot mer underhållande. Hade förväntat mig lite mer show av Ronnie i just intervjuerna med tanke på hans bakgrund och image, men showen han bjuder på vid bordet däremot, den kan ingen klaga på

Jo, det har du faktiskt rätt i. Väntade länge för den intervjun, förväntade mig lite mer. Men vad ska man säga, vid bordet gör han vad han skall.
Citera
2005-03-14, 02:20
Medlem
icys avatar
Citat:
Jo, det har du faktiskt rätt i. Väntade länge för den intervjun, förväntade mig lite mer. Men vad ska man säga, vid bordet gör han vad han skall.

I huvudtaget tycker snokerspelare verkar vara några riktiga torrbollar. Ler de efter en seger, så får man vara nöjd. Lite glädjeyttringar kan man väl för tusan visa, tycker jag.
Citera
2005-03-29, 01:42
insomnias avatar
Någon som har koll på China Open? Missat det mesta..
Har O'Sullivan spelat?
Citera
2005-03-29, 02:04
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Någon som har koll på China Open? Missat det mesta..
Har O'Sullivan spelat?

O'Sullivan är inte med. Han är sjuk och har på läkares inrådan valt att stanna hemma. Han kan ju inte riskera att missa The embassy.
Citera
2005-03-29, 02:41
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
O'Sullivan är inte med. Han är sjuk och har på läkares inrådan valt att stanna hemma. Han kan ju inte riskera att missa The embassy.

Då har jag inte vidare större anledning att spendera mer tid på denna turnering då.

Får bli att slötitta lite.

Längtar till Embassy, när är det?
Citera
2005-03-29, 11:21
Medlem
Georgs avatar
Citat:
Då har jag inte vidare större anledning att spendera mer tid på denna turnering då.

Får bli att slötitta lite.

Längtar till Embassy, när är det?

16 april drar det igång, kommer bli riktigt underbart!

Jobbigt att China open går dagtid så man missar det mesta. Får spara mig till helgen helt enkelt. Perfekt var det att ligga och jäsa framför snooker under påsken var det i alla fall.
Citera
2005-03-29, 14:03
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg
16 april drar det igång, kommer bli riktigt underbart!

Jobbigt att China open går dagtid så man missar det mesta. Får spara mig till helgen helt enkelt. Perfekt var det att ligga och jäsa framför snooker under påsken var det i alla fall.

Då är det ju inte långt kvar.

De har visat repris senare hela tiden så så farligt var det inte.

Hoppas O'Sullivan tar hem hela Embassy.
Citera
2005-03-29, 16:20
Medlem
Georgs avatar
Citat:
Hoppas O'Sullivan tar hem hela Embassy.

Det är du inte ensam om att hoppas/tro på, kolla in oddsen för embassy:
http://sports.bestbetting.com/snooker/long-term/embassy-world-championship
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera