2025-04-14, 19:15
Medlem
Tja är sugen på att prova,Men har lite frågor vart får man tag på sprutor,
Vad menas med ven,hur vet man att träffat rätt?

Ge gärna tips och råd till nyfiken
Citera
2025-04-18, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knoxson100

Don’t do it, på riktigt alltså. Det är inte värt det, jag har slösat bort mer än 6 år av mitt liv på sprutor men kan än idag inte lägga av. Det är inte ens drogen jag är beroende av utan det är själva sprutan som håller mig kvar
Citera
2025-04-29, 09:04
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Det gör jag jämt men just där dem ska sitta är tatuering helt svart så ser ändå inte 😒
Du behöver inte se den, leta efter nåt som känns som ett gummiband och dyk ner med nålen
Citera
Igår, 11:31
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Du behöver inte se den, leta efter nåt som känns som ett gummiband och dyk ner med nålen

Tack jag hittade till slut, den var väldigt krokig så gällde att hitta rätt plats bara och ställning för armen för att hitta nånstans där jag kunde köra in nålen.
Citera
Igår, 11:35
Medlem
Phobiazis avatar
sist jag beställde hundra pack så kollade jag tydligen inte så noga, så jag fick såna där pumpar som inte har det där svarta gummit inuti, alltså den är 100% plast. Brukar nån här köpa såna och isåfall, why?!

Finns det någon hemma fix man kan göra med dem? För alltså att dra svar och skjuta får man ju fan ta i så ibland råkar man ju trycka in nålen mer och sen är det fucked eller så missar man. Får nya pumpar nästa postrunda men fan ska man göra? Linda in skiten i en kondom?
Och när man kommmer över ca 1m vatten i pumpen då blir den ju helt omöjligt, böjt sönder skiten flera gånger nu när jag försökt skjuta med den mängd jag brukar ha i pumpar...helt värdelösa, fattar inte varför man skulle vilja köpa dem..?!
Citera
Igår, 11:43
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoxson100

Hur kan du inte veta vad en ven är? Har du inte tagit blodprov någon gång?
Du vet att du är rätt när du får svar, dvs dra tillbaka pumpen och mörkt nästan svart blod kommer in, det är svar.

Personligen tycker jag att alla som kör IV eller funderar på att börja/testa, bör läsa denna noga. Sen vener kan du ju helt enkelt googla fram bilder på.Veins Arm

Men även varning; Du kommer antagligen älska det, du vill inte bli som en annan, jag kan inte ta tjack på något annat vis än IV längre eller opiater. Inte när jag vet hur det känns i venerna. PV är typ det enda jag kan köra freebase istället nål.. så tänk igenom ditt beslut.
Safe injection basics

Lycka till med vad du än beslutar.
Sprutor finns främst 2st välkända shoppar, det är bara googla, inte svårare än så.
Citera
Igår, 11:44
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Don’t do it, på riktigt alltså. Det är inte värt det, jag har slösat bort mer än 6 år av mitt liv på sprutor men kan än idag inte lägga av. Det är inte ens drogen jag är beroende av utan det är själva sprutan som håller mig kvar

Same! Det är mer euforin av att få svar än något annat för mig, visst drogen är underbar med, men jag drömmer fan drömmar om bara dra svar när jag tar pauser....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in