2025-01-31, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Kan inte påstå att jag har något minne av smaken. Men det var ju också en 50/50 med tjack så smakade säkert bara som vanligt så var inget jag la på minnet.

Har också lagt ned (med pangandet iallafall, slinker ned några bomber tjack i truten lite då och då) men suget uppstår ju när man ibland ramlar in i trådar som denna

Precis,sugen blir man la allt😂 men man vill bara ha mera Hela tiden. Svårt att sluta nær man startat haha.

Mvh
Citera
2025-02-06, 07:22
Medlem
Timelapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Vad är lagom dos att ta som panna?

Lyssna inte på vad någon här rekomenderar för personliga doser. Vilken dos du ska ta beror på styrkan på tjacket och på din egen tolerans. Om du nu måste skjuta så prova först tjacket, gör ett allergitest, smaka på tungan. Händer ingenting kan du testa snorta litegrann och se hur starkt det är. Börja lågt, 0,1? better safe than sorry. Har själv blivit "sorry" när jag exempelvis tagit dosen jag brukar ta, utan att testat styrkan på tjacket. trodde jag skulle dö. fick krypa ut ur toan, försöka kalla på hjälp, var utslagen i säkert 2 timmar, krampade också.
Citera
2025-02-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Vad är lagom dos att ta som panna?

Jag skulle säga att dom flesta behöver väldigt mycket mindre än vad man tror. Är kvaliten bra räcker det gott och väl med en 0,2:a. Men ja, alla är olika. Börja så lågt som möjligt, på så sätt fuckar du upp toleransen mindre dessutom.
Citera
2025-02-12, 18:31
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbaxter
Jag skulle säga att dom flesta behöver väldigt mycket mindre än vad man tror. Är kvaliten bra räcker det gott och väl med en 0,2:a. Men ja, alla är olika. Börja så lågt som möjligt, på så sätt fuckar du upp toleransen mindre dessutom.

det beror på kvalitet ja, sen beror det också på ifall man är ute efter att bli "golvad" av pannan eller inte. om ja skjut 0.5g av bra kvalitet kolven i bått med blå nål. det färgar på rätt ok. för nybörjare kanske 0.2-0.3 för att få lite känn på det först. det ska smaka kemikalier i käften då är man rätt
Senast redigerad av Lifestealer 2025-02-12 kl. 18:44.
Citera
2025-02-22, 07:19
Medlem
inspulins avatar
kan någon förklara detta för mig?
Jag tar 3cmc, förut när jag snortade/bombade så vart jag speedad,svin kåt och euorisk men nu när jag tar det iv så får jag en fet kick såklart, men inget rus efter??? fattar ingenting, kan det ha å vara med att min hjärna är rätt slut? Tog 0.5g meth och 1g dåligt tjack plus 10 lyrica dom senaste 3 dagarna??
Senast redigerad av inspulin 2025-02-22 kl. 08:16.
Citera
2025-02-22, 09:09
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
kan någon förklara detta för mig?
Jag tar 3cmc, förut när jag snortade/bombade så vart jag speedad,svin kåt och euorisk men nu när jag tar det iv så får jag en fet kick såklart, men inget rus efter??? fattar ingenting, kan det ha å vara med att min hjärna är rätt slut? Tog 0.5g meth och 1g dåligt tjack plus 10 lyrica dom senaste 3 dagarna??
Så var det för mig också med 3-cmc att det blev inte mycket till rus när jag kör IV.

Tar inte denna drog längre men skulle nog säga att jag Iv:at 200+g av 3-CMC och 50-70g i näsan och kör du den för mycket IV så kommer den sluta fungera väldigt snabbt.
Citera
2025-02-22, 12:58
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Så var det för mig också med 3-cmc att det blev inte mycket till rus när jag kör IV.

Tar inte denna drog längre men skulle nog säga att jag Iv:at 200+g av 3-CMC och 50-70g i näsan och kör du den för mycket IV så kommer den sluta fungera väldigt snabbt.
Helt värdelöst är det iaf.
fan också det är den enda cs jag kan ta för jag går på pissprover... jag skulle ha hållt mig till oral/nasalt/rp
Citera
2025-03-04, 10:48
Medlem
inspulins avatar
Behöver man ens filtrera 3cmc? Jag gör det bara på bara ren rutin men är det ett måste?
Citera
2025-03-04, 10:57
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Behöver man ens filtrera 3cmc? Jag gör det bara på bara ren rutin men är det ett måste?

Man filtrerar väl inte för drogen i sig utan mer för att bli av med ev. skit som kan hamnat i lösningen. Eller om ens knark inte löser sig som det ska så för att få bort klumpar.

Men teoretisk så om man har rena droger utan konstigt bank eller skit i lösningen så behöver man inte filtrera nej. Sker ju såklart på egen risk.

Kan väl ha fel men isåfall så får någon rätta mig
Citera
2025-03-04, 13:00
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Man filtrerar väl inte för drogen i sig utan mer för att bli av med ev. skit som kan hamnat i lösningen. Eller om ens knark inte löser sig som det ska så för att få bort klumpar.

Men teoretisk så om man har rena droger utan konstigt bank eller skit i lösningen så behöver man inte filtrera nej. Sker ju såklart på egen risk.

Kan väl ha fel men isåfall så får någon rätta mig
Grejen är för häller jag i 250mg i 1 meter vatten så blir det verkligen kristall(hehe)klart, kanske en liten nyans av hmm, oljligt skulle jag nog säga. Men den blir verkligen kristallklar.

Och jag har en gång tidigare kört utan att filtrera och det gick prima, dock blir det en jävla nojja när man filtrerat allt i 7 år.
Jag kommer dock fortsätta filtrera, varför inte lixom. Men det var bara en tanke som slog mig, innan jag slog i mig (hehe igen)
Citera
2025-03-04, 13:02
Medlem
inspulins avatar
Grejen är för häller jag i 250mg i 1 meter vatten så blir det verkligen kristall(hehe)klart, kanske en liten nyans av hmm, oljligt skulle jag nog säga. Men den blir verkligen kristallklar.

Och jag har en gång tidigare kört utan att filtrera och det gick prima, dock blir det en jävla nojja när man filtrerat allt i 7 år.
Jag kommer dock fortsätta filtrera, varför inte lixom. Men det var bara en tanke som slog mig, innan jag slog i mig (hehe igen)

Nån som har erfarenhet av iv vs rökning av pv's? Gäller just MDPiHP men tänker att nån här tidigare har säkert slått i sig orginalet eller nån av dom andra analogerna till mdpv?
Känns lite läskigt att slå i sig när det handlar om såpass små doser, enkelt att använda vatten för att mäta ut 1mg dock.
Citera
2025-03-04, 13:04
Medlem
inspulins avatar
Sorry för dubbelpost, försökte edita inlägget övanför men vart en ny post.

Nån som har erfarenhet av iv vs rökning av pv's? Gäller just MDPiHP men tänker att nån här tidigare har säkert slått i sig orginalet eller nån av dom andra analogerna till mdpv?
Känns lite läskigt att slå i sig när det handlar om såpass små doser, enkelt att använda vatten för att mäta ut 1mg dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in