2025-01-12, 15:06
Medlem
Skjuter tjack men har aldrig testat skjuta ladd, ens värt att prova?
Citera
2025-01-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg

Super nice!men pass på återdoseringsbehovet e enormt! Mvh X
Citera
2025-01-13, 09:24
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Det är verkligen värt att pröva!
Kokainets rusch är väldigt olik dos och kan upplevas som läskig, hårt nästan metallisk.

Det jag är ute efter när jag skjuter kokain är en så kallad ”Bell-ringer” då det börjar tjuta i öronen och ruschen är i full gång men se upp! Farlig, farligt att skjuta kokain och jag har varit med om många obehagliga stunder där jag tillexempel fick ett delirium av att skjuta en för stark dos kokain där jag tappade synen och hörsel totalt nästan.

Jag brukade köra allt från 150mg till den starkaste dosen jag kört är nog 250-300mg acetontvättat kokain.

Testa och återkommer och var för i allsin dar försiktig.
Citera
2025-01-13, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Kokainets rusch är väldigt olik dos och kan upplevas som läskig, hårt nästan metallisk.

Det jag är ute efter när jag skjuter kokain är en så kallad ”Bell-ringer” då det börjar tjuta i öronen och ruschen är i full gång men se upp! Farlig, farligt att skjuta kokain och jag har varit med om många obehagliga stunder där jag tillexempel fick ett delirium av att skjuta en för stark dos kokain där jag tappade synen och hörsel totalt nästan.

Jag brukade köra allt från 150mg till den starkaste dosen jag kört är nog 250-300mg acetontvättat kokain.

Kunde inte sagt det bættre SJ.. tur e så har man lagt av med det 😆
Mvh
Citera
2025-01-28, 03:55
Medlem
OrtensVaktares avatar
Vad är lagom dos att ta som panna?
Citera
2025-01-28, 08:20
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Vad är lagom dos att ta som panna?
Av vad kan vara bra att veta om man jag rekommendera en dos att slå i sig..

Men är det vanligt hederligt tjack du pratar om så 0,3-0,5g på två meter.
Citera
2025-01-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit

Jag fick ingen kick utan de blev tyst i huvudet typ och sen blev ja svimfärdig och mådde bara piss av det. Vadå värt xd
Citera
2025-01-31, 06:01
Medlem
Citat:
Jag fick ingen kick utan de blev tyst i huvudet typ och sen blev ja svimfärdig och mådde bara piss av det. Vadå värt xd

Var det bra kvalitet du køpt? Jag får alltid det som han kallar "bellringer" o jag tar bara 100mg. Sjukt kåt blir man också 😂🤭
Citera
2025-01-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Var det bra kvalitet du køpt? Jag får alltid det som han kallar "bellringer" o jag tar bara 100mg. Sjukt kåt blir man också 😂🤭
Vet inte men sista gången ja provar, ja håller mig till dos haha..
Citera
2025-01-31, 10:30
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:

Håller med!

Har bara skjutit kokain en gång, blandade det 50/50 med tjack.

Och jävlar, det rakt ut i kuken. En av de bästa känslorna jag någonsin har fått. Går inte riktigt att beskriva men det var som att jag kom samtidigt som ruset kickade på som fan. Aldrig fått detta på enbart tjack, det var något helt nytt och annorlunda.

För övrigt gillar jag inte kokain annars men man kanske skulle testa sig en panna igen någon gång framöver
Citera
2025-01-31, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InbilladGalenskap
Håller med!

Har bara skjutit kokain en gång, blandade det 50/50 med tjack.

Och jävlar, det rakt ut i kuken. En av de bästa känslorna jag någonsin har fått. Går inte riktigt att beskriva men det var som att jag kom samtidigt som ruset kickade på som fan. Aldrig fått detta på enbart tjack, det var något helt nytt och annorlunda.

För övrigt gillar jag inte kokain annars men man kanske skulle testa sig en panna igen någon gång framöver

Och smaken av kokain som kommer i munnen precis nær man satt skottet..😅 usch ja..blir sugen nu men ska verkligen inte haha . Det har kostat mig allt før mycket

Mvh
Citera
2025-01-31, 12:31
Medlem
InbilladGalenskaps avatar
Citat:
Och smaken av kokain som kommer i munnen precis nær man satt skottet..😅 usch ja..blir sugen nu men ska verkligen inte haha . Det har kostat mig allt før mycket

Mvh

Kan inte påstå att jag har något minne av smaken. Men det var ju också en 50/50 med tjack så smakade säkert bara som vanligt så var inget jag la på minnet.

Har också lagt ned (med pangandet iallafall, slinker ned några bomber tjack i truten lite då och då) men suget uppstår ju när man ibland ramlar in i trådar som denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in