2012-01-19, 14:26
Medlem
När jag var aktiv inom cs-området och höll på upplevde jag att kokain intravenöst gav den "bästa" kicken och det absolut saftigaste ruset. Jag brukade panga minst 250mg kokain på en gång, annars tyckte jag inte det var värt det. Slår man i sig en normaldos kokain på 0.2gram ungefär får man en jääävla kick. Man upplever att man liksom "sjunker in" i kicken, man får under en väldigt kort stund ett sådant euforiskt rus att det är att likställa med första fixen horse. Man blir så jävla väck och när det börjar ringa för öronen kan man fan knappt orientera sig.
Citera
2012-01-19, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Av det jag har testat är 4-FMA att rekommendera IV. Skön kick följt utav ett euforiskt rus för min del.

Nackdelen är att 4-FMA verkar både på dopamin och serotonin-receptorerna, så man känner sig "slutkörd" ganska fort och det finns en risk för att man råkar ut för serotonergt syndrom. Flera som rapporterat att de fått "brain zaps" efter hårt bruk utav 4-FMA.

Vad är en normaldos 4-FMA IV?
Citera
2012-01-19, 15:15
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Tog en gubbe tjo iv i förrgår kväll...fortfarande inte sova. Meph är bättre man blir normal på ett par timmar och ingen AT.

Fan jag gillar inte att vara vaken och påtänd längre. Jag vill njuta av kicken och sen bli normal så snart som möjligt. Det är skönare att kunna äta och sova och bara vara väck en stund på dagen.

Isf kan ja föreslå etylfenidat. Ja har inte IVa det, men det är kort rus o känns som kick hela tiden.
Citera
2012-01-19, 17:18
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotoriousX
Vad är en normaldos 4-FMA IV?

Av de batchar jag har testat så har 100-150mg varit lagom.
Citera
2012-01-20, 08:59
Medlem
Reality81s avatar
Jag har IVát en mix av mephedrone+methylone tot 0.6a
det var för mkt. jag kröp ut ur badrummet. det svartnade lite. men när det värsta la sig kändes det så otroligt skönt. det går verkligen inte att berätta man måste uppleva.
0.5g 4-fma gav med en helvetes kick.
hmmm 0.3g ethylfenidat kickar som fan med.

ja det var det... fantastiskt att jag lever än
Citera
2012-01-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Jag har IVát en mix av mephedrone+methylone tot 0.6a
det var för mkt. jag kröp ut ur badrummet. det svartnade lite. men när det värsta la sig kändes det så otroligt skönt. det går verkligen inte att berätta man måste uppleva.
0.5g 4-fma gav med en helvetes kick.
hmmm 0.3g ethylfenidat kickar som fan med.

ja det var det... fantastiskt att jag lever än

Ja det lät jävligt mycket Jag fixade precis 400mg rent Meph IV, det var för mycket men ändå så man klarade det

Men hur är Methylone IV?

Man kanske skulle införskaffa lite och testa om det är schysst
Citera
2012-01-20, 16:21
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ja det lät jävligt mycket Jag fixade precis 400mg rent Meph IV, det var för mycket men ändå så man klarade det

Men hur är Methylone IV?

Man kanske skulle införskaffa lite och testa om det är schysst

eufori utav bara helvete. inte lika speedat rus. om jag minns rätt
Citera
2012-01-21, 14:41
Medlem
Hur är MDMA kristaller iv?

Jag har tagit blandningar där E vart med men aldrig injicerat rena kristaller men funderar på att införskaffa lite

//Bjidi
Citera
2012-01-21, 20:20
Bannlyst
Citat:
Hur är MDMA kristaller iv?

Jag har tagit blandningar där E vart med men aldrig injicerat rena kristaller men funderar på att införskaffa lite

//Bjidi
Dem gör sig bättre i magen tycker jag. Skjöt ca 200-250 mg rent mdma, en halv minut senare skakade jag tänder och sen ep-anfall. Men mdma gör sig definitivt bättre oralt.
Citera
2012-01-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sol123
Dem gör sig bättre i magen tycker jag. Skjöt ca 200-250 mg rent mdma, en halv minut senare skakade jag tänder och sen ep-anfall. Men mdma gör sig definitivt bättre oralt.

Mindre dos kanske?

Jag tar inte droger oralt/nasalt...

Då avstår jag hellre
Citera
2012-01-25, 03:33
Medlem
Reality81s avatar
allt jag har skjutit. slumpmässig ordning
lyrica
efexor
zopiklon
stesolid
mephedrone
amfetamin
methylone
butylone
m-butylone
4-fma
methylfenidat "ritalina concerta"
ethylfenidat
4-mec
6-apb
flephedrone
mdpv
tramadol
bzp
morfin
subtex

topp3
1.Mephedrone
2.Methylone
3.Ethylfenidat

har säkert glömt nån. kan nån mer göra en lista?
Citera
2012-01-25, 13:37
Medlem
Om man får fråga, utan att gå allt för OT, hur kommer det sig att du/ni började ta droger IV en gång i tiden? Har funderat på det när jag läser runt i CS-forumet, hur börjar det egentligen?

Grupptryck? Nyfikenhet? Ett för starkt beroende så nasalt eller oralt inte fungerade längre? Etc. etc.. Hur gick det till första gången, vaknade du på morgonen och kände för att prova något nytt eller fick du hjälp av en kompis som tyckte du skulle testa något nytt och hjälpte dig? Hur gick det till?

Anledningen till att jag undrar är för att jag alltid ansett att steget mellan en panna i armen och en lina tjack tillsammans med polarna är ett ganska stort steg. Jag förstår att kicken och skjutsen man får av att injicera inte kan jämföras med t.ex. nasalt men jag undrar mer hur man ens provar första gången då jag, som sagt, tycker det är ett stort steg (såvida man inte började sin karriär med att skjuta).

Jag ser inte ner på folk som injicerar droger, det är inte syftet med frågorna. Det är mer nyfikenhet från min sida som gör att jag undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in