2012-01-17, 19:03
Medlem
MDPV klart bäst. först hjärtslammer sen ögonvobbel sen den där trippkänslan och perverskåt.

4-mec o pv i samma pump...ujujuj rena rama euforiracet i 10 min
jag o bruden knullade i 3dygn på dessa 2. Tills jag od:ade...0.1 rent pv o kanske 0.2 4-mec, sen så hittade jag en bit som var som en tredjedels sockerbit som jag trodde var en druvsockerbit...mosade ner den i samma smet, grejjen var att det var en 4-mec kristall.
Drog i mig pannan och fick en värmekick som inte var av denna värld sen lät det som när man drar ur antennsladden ur en gammal tv inne i skallen på mig, sen blev det psykos delux dom närmsta dagarna.
Ändå skulle man skjuta i sig mer pv, hehehe ja jävlar.
Citera
2012-01-17, 21:31
Medlem
Kul läsning hoppas tråden kan få mer näring. Droger iv är så skiljt från oralt, nasalt eller rektalt för pundare med kicklängtan och nålfobi.

Jag håller på att vrida mig själv ur led och svetten bara forsar i ansiktet, o kåt som ett as. Mephedrone är drogernas iv drog. Dessutom billigare än vaket om man räknar pris per kick. Den kunde väl få förblitt oklassad
Citera
2012-01-17, 22:31
Medlem
Bästa skiten att skjuta idag då av alla rcdroger??
Citera
2012-01-17, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta

Något som vore mycket kul att få rapporter på, finns det något som kickar som E, tjo eller meph?

Jag tyckte buphedron eller hur det stavas, om jag testade för ett halvår sedan var oöverträffat rus på. Vet inte vad det var fick ett namn tillsammans med en påse av en kran men jävlar vilket underbart rus. Himlen!
Citera
2012-01-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Något som vore mycket kul att få rapporter på, finns det något som kickar som E, tjo eller meph?

Jag tyckte buphedron eller hur det stavas, om jag testade för ett halvår sedan var oöverträffat rus på. Vet inte vad det var fick ett namn tillsammans med en påse av en kran men jävlar vilket underbart rus. Himlen!

har hört det av flera. Men är den laglig? För jag vet var man kan köpa den
Citera
2012-01-17, 22:54
Medlem
Dålig koll faktiskt, det var helt otroligt, skulle ranka det 2x mephedrone iv, jag kan bara inte beskriva det. Killen jag köpte av har helt lagt ner annars hade det vart det enda jag haft hemma. Sen vet ju jag inte om det var buphedrone eller något annat. Men av allt jag kört är det #1
Citera
2012-01-18, 06:02
Medlem
Bäng Ulfs avatar
Citat:
har hört det av flera. Men är den laglig? För jag vet var man kan köpa den

Den är inte laglig i vårat land...
Citera
2012-01-18, 08:10
Medlem
Slog i mig 0.4g rent mephedrone nyss. Svetten bara spruuuuutar i ansiktet, jag korvar mig som en mask och ögonen vobblar så jag ser ingenting, satans tur man fixar att skriva ändå.

0.4 får man fan se som för mycket, nästan jobbigt faktisk att bli väck som jag är nu.

Woooooooo uuuuuuuuuuuu så det skjuter på
Citera
2012-01-18, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjidi
Slog i mig 0.4g rent mephedrone nyss. Svetten bara spruuuuutar i ansiktet, jag korvar mig som en mask och ögonen vobblar så jag ser ingenting, satans tur man fixar att skriva ändå.

0.4 får man fan se som för mycket, nästan jobbigt faktisk att bli väck som jag är nu.

Woooooooo uuuuuuuuuuuu så det skjuter på

Fan att jag aldrig fått chansen att prova skiten nå
Citera
2012-01-18, 17:31
Medlem
Citat:
Fan att jag aldrig fått chansen att prova skiten nå

Är ju inte lika vanligt som dos men det går ju att få fatt i

Men varje panna kostar ju typ 200kr också

//Bjidi
Citera
2012-01-19, 07:41
Medlem
Tog en gubbe tjo iv i förrgår kväll...fortfarande inte sova. Meph är bättre man blir normal på ett par timmar och ingen AT.

Fan jag gillar inte att vara vaken och påtänd längre. Jag vill njuta av kicken och sen bli normal så snart som möjligt. Det är skönare att kunna äta och sova och bara vara väck en stund på dagen.
Citera
2012-01-19, 14:02
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:

Av det jag har testat är 4-FMA att rekommendera IV. Skön kick följt utav ett euforiskt rus för min del.

Nackdelen är att 4-FMA verkar både på dopamin och serotonin-receptorerna, så man känner sig "slutkörd" ganska fort och det finns en risk för att man råkar ut för serotonergt syndrom. Flera som rapporterat att de fått "brain zaps" efter hårt bruk utav 4-FMA.
Senast redigerad av KastaMask 2012-01-19 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in