• 1
  • 2
2012-01-09, 03:25
Medlem
MrCHEs avatar
Jepp jag kan fista mig själv i analen! Och jag gillar det
Inte bara några fingar utan jag pratar om hela handen ganska långt upp i analen.
Gillar verkligen när analen tänjs ut och jag kan känna ringen runt handleden
Känns grymt skönt när prostatan masseras hårt av handen.
Finns det fler där ute som testat liknande?
Tjejer eller killar spelar ingen roll vill mest veta vad ni har för erfarenheter och man kanske kan få något tips om hur man kan göra det ännu skönare

Nej jag är inget troll! Det går att fista sig själv i analen. Nej, jag bajsar inte på mig och min anal är inte spräckt.
Citera
2012-01-09, 03:29
Medlem
Labaratas avatar
Har du överflexibla handleder?
Citera
2012-01-09, 03:34
Medlem
Psyko Dads avatar
Om du vill ha känslan att ngn annna gör det?

http://img.mosup.com/9665/9665455594148082258.jpg
Citera
2012-01-09, 03:43
Medlem
Kryptisks avatar
Lästa dina andra inlägg och du verkar uppenbarligen gilla allt som har med bajs och anus att göra. Jag måste bara ställa en helt seriös fråga - är du bög?
Citera
2012-01-09, 04:10
Medlem
F-U-2s avatar
Träffade en snubbe som ville att jag skulle fista han... tycker att det känns som att jag skulle göra han illa, å det vill jag ju inte då han är en riktig pärla.
Fista en brud i fittan, no problem, men att fista nån i röven känns... brutalt.
Hur mycket förberedelser måste du göra? Tänja, glid osv fattar jag, men är det nåt mer man ska tänka på innan? Förutom att klippa ner naglarna...
Ge mig lite tips så jag kan göra ett bra jobb

En brud jag fistade fick jag ett sprut i ansiktet av som tack för hjälpen
Citera
2012-01-09, 04:14
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Har du överflexibla handleder?
Nej jag tror mina handleder är ganska normala. Men en viss teknik och träning behövs
Citera
2012-01-09, 04:19
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptisk
Lästa dina andra inlägg och du verkar uppenbarligen gilla allt som har med bajs och anus att göra. Jag måste bara ställa en helt seriös fråga - är du bög?

Inte bög men bi. Har testat en hel del med både killar och tjejer
Citera
2012-01-09, 04:31
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Träffade en snubbe som ville att jag skulle fista han... tycker att det känns som att jag skulle göra han illa, å det vill jag ju inte då han är en riktig pärla.
Fista en brud i fittan, no problem, men att fista nån i röven känns... brutalt.
Hur mycket förberedelser måste du göra? Tänja, glid osv fattar jag, men är det nåt mer man ska tänka på innan? Förutom att klippa ner naglarna...
Ge mig lite tips så jag kan göra ett bra jobb

En brud jag fistade fick jag ett sprut i ansiktet av som tack för hjälpen

Ta det bara lugnt och metodiskt! Visst kan det göra lite ont men för min del är det en del av akten att det ska kännas!
Sen är det väl bara att inse att alla inte kan ta emot en hel hand! Beror på hur stora händer du har
Men man blir förvånad av hur mycket ett litet anus kan tänjas!
Haha... hoppas du blev glatt överraskad av sprutet i ansiktet. Avundsjuk!
Citera
2012-01-09, 04:38
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Om du vill ha känslan att ngn annna gör det?

http://img.mosup.com/9665/9665455594148082258.jpg
Tack för tipset Den såg skön ut!
Citera
2012-01-09, 05:25
Medlem
F-U-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCHE
Ta det bara lugnt och metodiskt! Visst kan det göra lite ont men för min del är det en del av akten att det ska kännas!
Sen är det väl bara att inse att alla inte kan ta emot en hel hand! Beror på hur stora händer du har
Men man blir förvånad av hur mycket ett litet anus kan tänjas!
Haha... hoppas du blev glatt överraskad av sprutet i ansiktet. Avundsjuk!
Fast det är det som är lite svårt med Pärlan, han vill att allt ska börja direkt å det är liksom jag som får bromsa å bara "lugn hjärtat, du är inte redo"... samtidigt som han vill att jag ska fucka han med div stora grejer hehe.
Han behöver liksom jobba lite på hans otålighet om man säger så
Jag vill ju att det ska vara schysst för han, första gången jag fistar han...
Jag har inte så stora händer, men ändå hehe.
Hur har du själva handen inne i röven, är det som när man fistar en brud eller på annat sätt? Kollar man på sån porr så verkar det oftast vara en knuten näve?

Klart som korvspad att jag blev glatt överraskad när hon sprutade ner näbben på mig, jag är inte dum i huvudet
Citera
2012-01-09, 06:33
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Fast det är det som är lite svårt med Pärlan, han vill att allt ska börja direkt å det är liksom jag som får bromsa å bara "lugn hjärtat, du är inte redo"... samtidigt som han vill att jag ska fucka han med div stora grejer hehe.
Han behöver liksom jobba lite på hans otålighet om man säger så
Jag vill ju att det ska vara schysst för han, första gången jag fistar han...
Jag har inte så stora händer, men ändå hehe.
Hur har du själva handen inne i röven, är det som när man fistar en brud eller på annat sätt? Kollar man på sån porr så verkar det oftast vara en knuten näve?

Klart som korvspad att jag blev glatt överraskad när hon sprutade ner näbben på mig, jag är inte dum i huvudet

Hehe... känner igen det där! In med den NU! Fort hårt och djupt
Men det är nog bäst att värma upp lite med en dildo eller eller några fingrar först.
Tänk på att en hand är inte så mycket större än en grov dildo egentligen! Vissa har ju iofs gigantisk händer, men en normal hand är inte jättelik.
Vad har du knullat honom med?
Prova att ha fingrarna fråmåt som en pil. När handen kommer längre in kan du köka fingrarna till en knuten näve om du vill. Prova att röra på handen sakta lite inåt och utåt men även att vrida den så prostatan stimuleras.
På alla fyra eller på rygg spelar ingen större roll. På rygg så kommer du ju åt kuken bättre
Men var beredd på mycket sperma när du "mjölkar" prostatan!

Lycka till! Önskar att jag kunde byta plats med "Pärlan"
Citera
2012-01-09, 06:41
Medlem
SåNyfikens avatar
älskar själv stora dildos och buttpluggs. har provat fistat mig själv vid ett flertal tillfällen men jag får inte in näven helt, känns som att armen skulle varit 10-15cm till

storleken har jag inga problem med. många års träning med mina leksaker
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in