Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-09, 06:49
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
älskar själv stora dildos och buttpluggs. har provat fistat mig själv vid ett flertal tillfällen men jag får inte in näven helt, känns som att armen skulle varit 10-15cm till

storleken har jag inga problem med. många års träning med mina leksaker

Tro mest det handlar om teknik och en viss vighet
Enklast för mig är att sitta på huk och föra in handen "framifrån".
Försök att sätta ner armbågen mot vaden för att få mer tryck uppåt.
Inte så enkelt kanske men det funkar bra för mig. Kan trycka på ganska hårt och djupt
Samma sak för mig.... storleken är inget problem!
Vad har du lekt med för leksaker då? nyfiken
Citera
2012-01-09, 07:15
Medlem
F-U-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCHE
Hehe... känner igen det där! In med den NU! Fort hårt och djupt
Men det är nog bäst att värma upp lite med en dildo eller eller några fingrar först.
Tänk på att en hand är inte så mycket större än en grov dildo egentligen! Vissa har ju iofs gigantisk händer, men en normal hand är inte jättelik.
Vad har du knullat honom med?
Prova att ha fingrarna fråmåt som en pil. När handen kommer längre in kan du köka fingrarna till en knuten näve om du vill. Prova att röra på handen sakta lite inåt och utåt men även att vrida den så prostatan stimuleras.
På alla fyra eller på rygg spelar ingen större roll. På rygg så kommer du ju åt kuken bättre
Men var beredd på mycket sperma när du "mjölkar" prostatan!

Lycka till! Önskar att jag kunde byta plats med "Pärlan"
Jo men dildo å så har vi ju kört med, men trycker jag upp ett finger så kryper han upp mot väggen som ett frimärke å tycker att "det är för mycket" ( ) Kan iofs inte annat än att hålla med han, det är värre med fingrar än med kuk.
Jag har fuckat han med en stor dildo, vibrator och lyckats knulla sönder en strap-on med han, men det där med att fista han verkar vara ett större steg för mig än vad det är för han liksom.
Sprutat har han gjort, fast bara med vibratorn tror jag... Ja, förutom om man har sugit samtidigt, men det gills liksom inte då i sammanhanget haha!
Mmm men okej, det är liksom ganska likt med hur man tekniskt sett gör när man fistar en brud om jag förstått dig rätt.

(Jaja, han är utbytbar, bara ett ligg jag tycker mycket om och gillar som person. Svårt att tycka illa om nån man får knulla i röven tycker jag haha)
Citera
2012-01-09, 07:19
Medlem
F-U-2s avatar
Haha tekniken på det här låter ju precis som det där med "Gå in genom ytterdörren, upp för trappan och titta ut genom fönstret ovanför ytterdörren" då är man rätt liksom
Citera
2012-01-09, 07:36
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Jo men dildo å så har vi ju kört med, men trycker jag upp ett finger så kryper han upp mot väggen som ett frimärke å tycker att "det är för mycket" ( ) Kan iofs inte annat än att hålla med han, det är värre med fingrar än med kuk.
Jag har fuckat han med en stor dildo, vibrator och lyckats knulla sönder en strap-on med han, men det där med att fista han verkar vara ett större steg för mig än vad det är för han liksom.
Sprutat har han gjort, fast bara med vibratorn tror jag... Ja, förutom om man har sugit samtidigt, men det gills liksom inte då i sammanhanget haha!
Mmm men okej, det är liksom ganska likt med hur man tekniskt sett gör när man fistar en brud om jag förstått dig rätt.

(Jaja, han är utbytbar, bara ett ligg jag tycker mycket om och gillar som person. Svårt att tycka illa om nån man får knulla i röven tycker jag haha)

Ja det kanske är lite svårare att slappna av när någon bökar runt med fingrarna i stjärten än när man trycker in en dildo! Kan ligga nått i det. Kör på med dildon först då, och när han är uppmjukad och avslappnad tar du över med handen!
Har inte så mycket erfarenhet av att fista brudar tyvärr! Men det är ju inte bara att knyta näven och trycka på! Bäst att göra den så smal som möjligt så den slinker in "lätt"
Knullade du sönder en strap på han!? Haha... måste ha gått vilt till!
Fan va sugen jag börjar bli på lite hård snuskig analsex nu!
Du verkar verkligen gilla att knulla killar! Min dröm!
Citera
2012-01-09, 07:39
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Haha tekniken på det här låter ju precis som det där med "Gå in genom ytterdörren, upp för trappan och titta ut genom fönstret ovanför ytterdörren" då är man rätt liksom

Haha... ja det kanske blev lite komplicerad beskrivning! Men det funkar för mig.
Sätt dig på huk själv å testa vetja!
Annars funkar det bra att ligg på mage med en kudde under höften och svanka ordentligt. Då går det bra att trycka in handen bakifrån också. Men jag kanske har långa aparmar!?
Citera
2012-01-09, 15:19
Medlem
SåNyfikens avatar
jag brukar stå på alla fyra och kör in alla fem fingrar sen räcker inte armen till längre

ska prova ditt sätt i veckan

största pluggen är 8cm i diameter och ca 24,5 i omkrets

har även en uppblåsbar dildo som man kan pumpa upp rejält men den blir inte hård på samma sätt.

vore en dröm att stå på alla fyra med en gagball i munnen och bara ta emot en näve.
Citera
2012-01-09, 16:28
Medlem
Svals avatar
Fy fan vilken skön tråd! Det finns hopp alltså? Jag har försökt flera gånger men inte lyckats fista mig själv ordentligt, handleden vill liksom inte vara med hela vägen. Skall lätt pröva tipsen härifrån iaf, själv är bäste dräng, det verkar vara svårt att få tag på tjejer som vill fista
Citera
2012-01-09, 17:49
Medlem
b.marleys avatar
Vill man få lite mer riv i det hela, så dra en nylonstrumpa över handen. Har hört att det funkar bra på leksaker.

Och nu varför jag skriver: Om man nu har fistat sej själv och inte får ut handen pga kramp eller ngt.
-Vad säger man eller du till sjukrådgivningen eller 112 .?

Jag kan bara tänka mej.

Sjukrådgivningen.
-Hej jag har fått kramp i handen.
Men det är inte så farligt,Det behöver du inte ringa oss om.
-Men jag har handen uppe i röven.
Klick Eller så skickar dom allt dom har för att så många som möjligt ska få se det eller för att dom tror att det är ett psykdår fall.

Sorry för lite offtopic
Citera
2012-01-10, 02:26
Medlem
MrCHEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
jag brukar stå på alla fyra och kör in alla fem fingrar sen räcker inte armen till längre

ska prova ditt sätt i veckan

största pluggen är 8cm i diameter och ca 24,5 i omkrets

har även en uppblåsbar dildo som man kan pumpa upp rejält men den blir inte hård på samma sätt.

vore en dröm att stå på alla fyra med en gagball i munnen och bara ta emot en näve.
Det är svårt att fista sig själv när man står på alla fyra! Har testat och armen räcker inte riktigt till för mig heller. Lycka till det är en en grym känsla när man får in handen! Annars har du ju dina sköna leksaker. Uppblåsbar dildo är skönt! Plugg har jag faktiskt aldrig testat!
Låter skönt att stå på alla fyra och ta emot

Citat:
Ursprungligen postat av Sval
Fy fan vilken skön tråd! Det finns hopp alltså? Jag har försökt flera gånger men inte lyckats fista mig själv ordentligt, handleden vill liksom inte vara med hela vägen. Skall lätt pröva tipsen härifrån iaf, själv är bäste dräng, det verkar vara svårt att få tag på tjejer som vill fista
Lycka till.... håller med dig! Det är inte lätt att hitta tjejer som vill fista! Har dock upplevt det en gång! Och det var grymt skönt att bli avsugen samtidigt kan jag lova!

Citat:
Ursprungligen postat av b.marley
Vill man få lite mer riv i det hela, så dra en nylonstrumpa över handen. Har hört att det funkar bra på leksaker.

Och nu varför jag skriver: Om man nu har fistat sej själv och inte får ut handen pga kramp eller ngt.
-Vad säger man eller du till sjukrådgivningen eller 112 .?

Jag kan bara tänka mej.

Sjukrådgivningen.
-Hej jag har fått kramp i handen.
Men det är inte så farligt,Det behöver du inte ringa oss om.
-Men jag har handen uppe i röven.
Klick Eller så skickar dom allt dom har för att så många som möjligt ska få se det eller för att dom tror att det är ett psykdår fall.

Sorry för lite offtopic

Tack för tipset!
Haha... ja det skulle ju bli lite komiskt! Men jag fattar inte varför handen skulle fastna?
Citera
2012-01-10, 08:57
Bannlyst
Får ni bajs på era händer?
Citera
2012-01-10, 19:52
Medlem
Ribban höjs heeeela tiden!!

Kvinnorna får se upp nu. Männen har lyckats hitta g punkt, självknull och nu självfistning. Om vi lär oss laga mat kan vi skippa brudarna helt. Städning är irrelevant så den punkten är okej.
Senast redigerad av stene1 2012-01-10 kl. 19:56.
Citera
2012-01-10, 19:53
Medlem
Ostmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCHE
Jepp jag kan fista mig själv i analen! Och jag gillar det
Inte bara några fingar utan jag pratar om hela handen ganska långt upp i analen.
Gillar verkligen när analen tänjs ut och jag kan känna ringen runt handleden
Känns grymt skönt när prostatan masseras hårt av handen.
Finns det fler där ute som testat liknande?
Tjejer eller killar spelar ingen roll vill mest veta vad ni har för erfarenheter och man kanske kan få något tips om hur man kan göra det ännu skönare

Nej jag är inget troll! Det går att fista sig själv i analen. Nej, jag bajsar inte på mig och min anal är inte spräckt.
mmh det låter härligt och fint!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in