Citat:
Ursprungligen postat av MrCHE
Hehe... känner igen det där! In med den NU! Fort hårt och djupt

Men det är nog bäst att värma upp lite med en dildo eller eller några fingrar först.
Tänk på att en hand är inte så mycket större än en grov dildo egentligen! Vissa har ju iofs gigantisk händer, men en normal hand är inte jättelik.
Vad har du knullat honom med?
Prova att ha fingrarna fråmåt som en pil. När handen kommer längre in kan du köka fingrarna till en knuten näve om du vill. Prova att röra på handen sakta lite inåt och utåt men även att vrida den så prostatan stimuleras.
På alla fyra eller på rygg spelar ingen större roll. På rygg så kommer du ju åt kuken bättre

Men var beredd på mycket sperma när du "mjölkar" prostatan!
Lycka till! Önskar att jag kunde byta plats med "Pärlan"
Jo men dildo å så har vi ju kört med, men trycker jag upp ett finger så kryper han upp mot väggen som ett frimärke å tycker att "det är för mycket" (

) Kan iofs inte annat än att hålla med han, det är värre med fingrar än med kuk.
Jag har fuckat han med en stor dildo, vibrator och lyckats knulla sönder en strap-on med han, men det där med att fista han verkar vara ett större steg för mig än vad det är för han liksom.
Sprutat har han gjort, fast bara med vibratorn tror jag...

Ja, förutom om man har sugit samtidigt, men det gills liksom inte då i sammanhanget haha!
Mmm men okej, det är liksom ganska likt med hur man tekniskt sett gör när man fistar en brud om jag förstått dig rätt.
(Jaja, han är utbytbar, bara ett ligg jag tycker mycket om och gillar som person. Svårt att tycka illa om nån man får knulla i röven tycker jag haha)