Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-08, 17:49
  #1
Medlem
hej. jag har ett stort problem. iallafall för mig är det stort. jag har jättesvårt att få stånd IBLAND? jag har väldigt dålig självkänsla. jag har en flickvän jag vart tillsammans med i ett och ett halvt år snart. i början var det inge problem. det har kommit nu på senare dagar. jag går jämt å oroar mig över att jag har för liten penis. och jag blir nästan äcklad av mig själv. jag är 184 cm och väger 95 kilo. alltid vart knubbig. och jag hatar det. jag tränar flera dagar i veckan och tappat över 10 kilo sen sommaren ! men jag har även svårt att få stånd när jag är själv ibland å ska runka. den lixom bara blir halv. jag har 15-16 cm stor och 12 cm omkrets. och den blir lixom bara 12-13cm lång å mjuk slapp ibland. det är jätte jobbigt. jag äter concerta 72mg om dagen. har haft högt blodtryck ett längre tag men blivit bra igen. och jag rökte förut. men slutade för några månader sen. och rökt någon gång ibland. det är så himla jobbigt det här jag sa det åt henne också. och hon förstod väll. men det känns så pinsamt. snälla snälla hjälp mig !

äter även kreatin och "rippedfuel 5x" om det kanske ger nå bieffekter?
__________________
Senast redigerad av logitech1339 2012-01-08 kl. 18:00.
Citera
2012-01-08, 19:24
  #2
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Det beror säkert på att du "nästan blir äcklad av dej själv" !

Det sexuella fungerar sällan bra om man mår dåligt psykiskt.

Har hört att man kan testa ifall det är psykiskt eller fysiskt genom att linda ett skört papper runt kukroten innan man somnar.
I exemplet använde de en rad med frimärken som bara satt ihop med perforeringen.

Om penisen reser sej upp under natten/morgonen så går pappret sönder.

Och då är det inget fysiskt fel.

Kanske är enklare att bara fråga tjejen om hon märkt att du har morgonstånd ibland ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback