Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-10, 13:08
  #553
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Hur många är det nu som har sett WM21? När är det ok för alla att börja diskutera det öppet?

Nu har det ju gått en vecka, nu får folk skylla sig själva om dom inte lyckats se "the biggest event of the year" än.
Citera
2005-04-10, 16:09
  #554
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admiralganja
Nu har det ju gått en vecka, nu får folk skylla sig själva om dom inte lyckats se "the biggest event of the year" än.
Helt rätt. Så vad tyckte folk om galan? Favoritmatch? Vad kunde gjorts bättre? Nån wrestler ni saknade?
Själv tyckte jag att galan var väldigt bra men den kändes lite kort, jag hade förväntat mig åtminstone en till titelmatch t.ex. om cruiserweight-bältet där WWE kunde kört en vanlig "triple threat match" mellan t.ex. Chavo Guerrero, Paul London och Spike Dudley. Men annars så var galan väldigt bra organiserad, Det var "rätt vinnare" i nästan varje match så att säga. Önskar bara att HBK hade vunnit mot Kurt Angle.
Min favoritmatch var Six Men Money In The Bank Ladder Match. Detta p.g.a. att den innehöll så mycket aktion och jag tycker alltid det är kul att se Kane slåss. men favoritögonblicket måste vara när Hulk Hogan kommer ut och slåss med Hassan och Daivari. Fy fan vad publiken exploderade.
Jag vet inte om så mycket kunde gjorts bättre men personligen så skulle jag ha velat se lite mer av Hall Of Fame gänget.
Jag saknade Paul London och andra flyers. Tyckte det var för lite flygande. Fast Rey's korkskruv gick ju inte av för hackor.
Citera
2005-04-11, 20:57
  #555
Medlem
Fattar inte hur Matt Hardy kunde bli kickad från WWE, men då får man förhoppningsvis se honom i TNA istället.

Att Rhyno blev kickade var ju inte så konstigt efter problemet på WM, sen användes han minimalt också.
Citera
2005-04-12, 16:39
  #556
Medlem
Baskis avatar
Ska kolla på wrestlemania ikväll
Citera
2005-04-12, 22:16
  #557
Medlem
GreenManalishis avatar
Matt Hardy
Rhyno
Chilly Willy
Paul Bearer
Jesus
Molly Holly
alla uppsagda från WWE de senaste dagarna
Citera
2005-04-12, 23:12
  #558
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
Matt Hardy
Rhyno
Chilly Willy
Paul Bearer
Jesus
Molly Holly
alla uppsagda från WWE de senaste dagarna

Hmm, visste inte att Paul Bearer fortfarande var kvar. Honom har man väl inte sett på ett bra tag.

På tal om Wrestlemania, finns det någon som inte håller med om jag säger att sumomatchen på årets wrestlemania var ett riktigt dunderfiasko? Tycker det var ganska medelmåttiga matcher överlag förutom kurt angle vs. shawn michaels. Cena vs. JBL tyckte jag var rent dålig.
Citera
2005-04-13, 09:02
  #559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
Matt Hardy
Rhyno
Chilly Willy
Paul Bearer
Jesus
Molly Holly
alla uppsagda från WWE de senaste dagarna

De tre första har jag knappt sett i rutan sen ZTV började sända så det är logiskt

Jesus förstår jag inte att de gör sig av med då han kunde fortsatt som Carlitos sidekick

Molly Holly är väl en av de få kvinnliga brottarna som faktiskt kan brottas?
Citera
2005-04-13, 09:03
  #560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admiralganja

På tal om Wrestlemania, finns det någon som inte håller med om jag säger att sumomatchen på årets wrestlemania var ett riktigt dunderfiasko? Tycker det var ganska medelmåttiga matcher överlag förutom kurt angle vs. shawn michaels. Cena vs. JBL tyckte jag var rent dålig.

sumomatchen var den längsta sumomatch jag någonsin såg. Jag undrar om inte Akimoto el vad han nu hette blivit tillsagd att ta det lugnt och inte avgöra efter 10 sekunder

Cena vs JBL kändes det som om att det var JBL som stod för brottningen
Citera
2005-04-13, 10:46
  #561
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenManalishi
Matt Hardy
Rhyno
Chilly Willy
Paul Bearer
Jesus
Molly Holly
alla uppsagda från WWE de senaste dagarna
Matt Hardy har väl varit skadad en längre tid. Var det på riktigt eller en "WWE-skada"? Chilly Willy vette fan vem det är.
Frågan är ju varför de tre sistnämda fick sparken.
Molly Holly är väl en av de bästa brottarna "pound for pound" som det heter i staterna? Men man får ju hoppas att WWE har några bra nya brottare som snart gör entre.
Hur var wrestlemania då Baski?
Citera
2005-04-13, 14:50
  #562
Medlem
Chigarans avatar
Nästa PPV är Backlash som är en RAW PPV.
Redan klara matcher är:

World Heavyweight Championship
Batista vs. HHH

Tag-Team Match
Hassan&Daivari vs. Shawn Michaels & ? (i måndags på RAW i USA så frågade Shawn Michaels Hulk Hogan om han ville vara hans tag-team partner. Men eftersom att Hogan inte var närvarande så vet ingen om hans svar, mystiskt eller hur, troligtvis kommer man få reda på hur det blir på måndag)
Citera
2005-04-13, 17:19
  #563
Medlem
Chigaran:
Matt Hardy var skadad på riktigt.
Jesus var även han skadad på riktigt. Tror inte de räknar med att han ska tillföra så mkt ändå.
Det verkar som att Molly Holly sa upp sig själv eftersom hon är missnöjd med att divas som inte kan wrestlas och som ändå tjänar mer än henne får stå i rampljuset.
Citera
2005-04-13, 17:26
  #564
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Chigaran:
Matt Hardy var skadad på riktigt.
Jesus var även han skadad på riktigt. Tror inte de räknar med att han ska tillföra så mkt ändå.
Det verkar som att Molly Holly sa upp sig själv eftersom hon är missnöjd med att divas som inte kan wrestlas och som ändå tjänar mer än henne får stå i rampljuset.
ok, dimman klarnar, men varför fick Ryhno sparken? Och vem i helvete är Chilly Willy?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback