Citat:
Sossepack, vi har identifierat er skit och vi vill inte ha skiten. Försök förstå det. Och förstå, vi kommer vända ert system emot er, så att ni får jobba och slita som alla andra. För det är väl så, att dina pengar kommer från statskassan med. Det är ju inte så att du är som min släkt, som är i den privata sektorn hela bunten. Och vi får bara skit, uteslutande skit. Medan äckliga röda svin som du får utav statskassan i överflöd. Alla min barn jobbar, sliter som ett djur som jag har gjort. Min yngste son går upp 4 varje dag. 80% av det han jobbar ihop hamnar på ett eller annat sätt till skatter. Som går till alla andra än hans släkt.
Så bästa skitskalle. TS gör helt rätt och med lite tur kan vi förändra systemet. Där arbete lönar sig och inte går till alla andra än de som jobbar.
Du är inne på rätt spår TS, finns ingen mening att jobba för ett system som utrotar befolkningen.
Så bästa skitskalle. TS gör helt rätt och med lite tur kan vi förändra systemet. Där arbete lönar sig och inte går till alla andra än de som jobbar.
Du är inne på rätt spår TS, finns ingen mening att jobba för ett system som utrotar befolkningen.
Ja du visar upp ditt högt placerade tomrum utan blygsel, men du begriper väl inte själv hur urbota dumt är…
Du förutsätter alltså att jag inte jobbar…? Utan att du/ni ska se till att jag ska få jobba och slita som alla andra…?
Låter ju då helvetes märkligt att du och de andra jag citerade verkade just skita i att jobba och istället suga bidrag….
Jag kan upplysa dig om att jag började jobba när jag var 13-14 år, på helgerna, och har jobbat hela livet sedan dess, de sista 23 åren hos samma arbetsgivare. Därför har jag en god ekonomi med en rejäl slant på banken etc. Jobbar ca 17 veckor om året (totalt 1457 timmar) och ledig resten.