Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-19, 11:53
  #157
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Här visar du bara ännu mer att du inte förstod det.
OK, inte lönt att säga mera, du är lost!
Citera
2020-06-19, 11:54
  #158
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
OK, inte lönt att säga mera, du är lost!

Nej, det är du som är lost. Jag sa aldrig att Sjöstedt har något med rasism att göra. Jag drog bara en liknelse med det du sa och flashbackfolket. Hade du tänkt mer än en sekund så hade du förstått det.
Citera
2020-06-19, 12:03
  #159
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Nej, det är du som är lost. Jag sa aldrig att Sjöstedt har något med rasism att göra. Jag drog bara en liknelse med det du sa och flashbackfolket. Hade du tänkt mer än en sekund så hade du förstått det.
Suck, inga fler kommentarer från mig.
Citera
2020-06-19, 12:07
  #160
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Suck, inga fler kommentarer från mig.

Lika bra. Fattar man inte så gör man bäst i att hålla käften.
Citera
2022-01-23, 11:58
  #161
Medlem
Jonas Sjöstedt en pajas som inte förnekar sig

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...20till%20Hanoi.
Citera
2022-02-15, 23:06
  #162
Medlem
Slipsluders avatar
Han ser ut att ha lagt på sig en del. Hur mår han egentligen?
Citera
2022-02-16, 00:13
  #163
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Han ser ut att ha lagt på sig en del. Hur mår han egentligen?

Smällfet har han blivit.
Citera
2022-02-16, 20:02
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Nu håller jag inte direkt med partiet som Jonas företräder men det är dock svårt att inte medge att han är en bra politiker. Jag har genom åren satt betyg på tal (speciellt Almedalen) som varje partiledare gjort och Jonas har lyckats bra med sina tal (Jag har försökt vara så opartisk som möjligt och inte låta min egna politiska åskådning ha en betydelse i betygsättningen.) . Det negativa med Jonas när det kommer till hans tal är att de tenderar att bli lite väl mycket känsloargument vilket för min del drar ner betyget då jag anser att dessa argument är rätt intetsägande. Retorisk är han troligen i toppen.
Han pratar som man pratar till barn. Därför vann han inga dueller där väljarna var målet.
Citera
2023-09-13, 13:17
  #165
Medlem
https://www.etc.se/inrikes/jonas-sjo...till-politiken

Dessa horungar jobbar som entreprenörer men deras kunder (som finansierar deras bröd) är mer eller mindre ovetande och påtvingade deras hysteriska fjanteri. En jävla massa muppar som sitter och tycker. Gör ett fucking jobb, finns det efterfrågan på marknaden så betalas du. Annars kan du dö. Kortfattat hur det borde vara med en jävla massa lägre skatt. Mat till barn JA.

Det finns inget äkta med Jonas. Han är en pajas som drar samma gamla klyschor och godhetsknarkar.
Jag undrar vad det är för sjukdomar dessa lider av? Är han psykopat? Eller är det bara indoktrinering som sprider sig framförallt bland äldre och att de skolats så.

I min värld en helt överflödig varelse som bara lärt sig hantera korruptionen i Sverige och EU väl.
Ta dina smutsiga pengar Jonas du kan aldrig finna inre frid i själen med det smutsiga jobbet.

Sök hjälp Jonas




https://www.etc.se/inrikes/jonas-sjo...till-politiken
__________________
Senast redigerad av Jagnitardigenkelt 2023-09-13 kl. 13:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback