Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-08, 21:05
  #37
Medlem
har väl erkänt att han var bolsjevik som ung och har rökt på som ung någon gång med
Citera
2012-01-09, 00:32
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
...och i meningen efter påstår du att partiledaren för ett uttalat feministiskt parti går på porrklubb
Bättre kan du.
På vilket sätt är ett besök på club privé klandervärt? Förstår inte alls resonemanget, att Jonas skulle ha feministiska åsikter är mest läpparnas bekännelse ungefär som Reinfeldts hyllande av mångkulturen.
Citera
2012-01-09, 01:37
  #39
Medlem
Hossejns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravarn
Har inget dirt på Jonas, däremot har jag träffat på Jonas på Club privé förra året typ april, han strösslade pengar runt sig(han använde INGA offentliga medel, utan han var tydlig, jag citerar "jag använder privata pengar under sådana här besök såklart" och han gillar tydligen hårdporr. En fin kille

Haha, detta är ju något man gärna skulle vilja veta mer om.
Citera
2012-01-09, 01:56
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossejn
Haha, detta är ju något man gärna skulle vilja veta mer om.
Han använde kontanter, inga kontokort, club privé skulle inte läcka info om en så bra gäst som Jonas. Jag är en "vanlig" medborgare som inte vill ha uppmärksamhet. Han gick på Privé, strösslade pengar runt sig, sköt sig bra och bondade med övriga gäster. CASE CLOSED!
Citera
2012-01-09, 03:19
  #41
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravarn
Har inget dirt på Jonas, däremot har jag träffat på Jonas på Club privé förra året typ april, han strösslade pengar runt sig(han använde INGA offentliga medel, utan han var tydlig, jag citerar "jag använder privata pengar under sådana här besök såklart" och han gillar tydligen hårdporr. En fin kille
Var hans polare Carl-Gustaf med den gången också?
Citera
2012-01-09, 03:24
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Var hans polare Carl-Gustaf med den gången också?
jätteroligt skämt hahaha....

Jonas var ensam med pengar i plånboken och hade ett skönt partyhumör, som sagt det är INTE olagligt att gå på strippklubb kom ihåg de feministfittor
Citera
2012-01-09, 17:56
  #43
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravarn
På vilket sätt är ett besök på club privé klandervärt? Förstår inte alls resonemanget, att Jonas skulle ha feministiska åsikter är mest läpparnas bekännelse ungefär som Reinfeldts hyllande av mångkulturen.

Verkligen? Verkligen?!
Då tar jag det igen. Han är partiledare för ett feministiskt parti. Med den informationen, tror du inte att ett porrklubbsbesök kan väcka vissa reaktioner inom hans parti?
"jag har inget dirt på Jonas"=väldigt dumt uttalande i sammanhanget.

Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Var hans polare Carl-Gustaf med den gången också?

Jupp, jag har bildbevis!
Citera
2012-01-09, 18:15
  #44
Medlem
Vireks avatar
Denna källa är väl inte den bästa, men han som har bloggen vill hävda att Sjöstedt levt felaktigt på skattebetalarnas pengar i New York http://petterssons.bloggsida.se/poli...ten-i-new-york

Citat:
Sjöstedt hade knappt 40 000 kr i månaden (jag tror 38 840 kr) som statens pensionsverk betalade ut (jag har kollat). Om det sedan kallades inkomstgaranti eller något annat vet jag ej). Detta förnekade Sjöstedt först, vid ytterligare frågor erkände han faktum men skyllde då på att det inte gick att få tag på någon barnvakt i NY, att påstå att det inte går att få tag på barnvakt är både löjligt och lögnaktig. sanningen är att han tog en på skattebetalarnas välbetald föräldraledighet och utnyttjade systemet till fullo.
Citera
2012-01-09, 21:45
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Verkligen? Verkligen?!
Då tar jag det igen. Han är partiledare för ett feministiskt parti. Med den informationen, tror du inte att ett porrklubbsbesök kan väcka vissa reaktioner inom hans parti?
Bla, bla, bla. Ja vi v e t nu att du är ett moralisk duktig medborgare vi v e t det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
"jag har inget dirt på Jonas"=väldigt dumt uttalande i sammanhanget.
Det är din åsikt, ingen sanning, det är I N G E T lagbrott att gå på strippklubb eller har du klubbat igenom en ny lag precis pajas.

On topic: Jonas är en hygglig karl
Citera
2012-01-09, 21:57
  #46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gravarn
Bla, bla, bla. Ja vi v e t nu att du är ett moralisk duktig medborgare vi v e t det nu.

Det är din åsikt, ingen sanning, det är I N G E T lagbrott att gå på strippklubb eller har du klubbat igenom en ny lag precis pajas.

On topic: Jonas är en hygglig karl


Men du förstår verkligen inte va? Jag har varken sagt bu eller bä om strippklubbar. Det kanske är så att jag är stammis på Privè och brukar åka på knullsemester till Thailand. Inget i mina inlägg har sagt något om den saken.
Faktum är ju att det inom VP definitivt är en jävligt big deal om partiledaren går på strippklubbar, därav är det verkligen "dirt" om det stämmer. Förstår du nu?
Du måste lära dig om sammanhang.
__________________
Senast redigerad av langaocb 2012-01-09 kl. 22:00.
Citera
2012-01-09, 22:03
  #47
Medlem
Han är Juholts mardröm. Nu får sossarna räkna med ett långvarigt tvåfrontskrig.
__________________
Senast redigerad av Kaymano 2012-01-09 kl. 22:09.
Citera
2012-01-09, 23:37
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Men du förstår verkligen inte va? Jag har varken sagt bu eller bä om strippklubbar. Det kanske är så att jag är stammis på Privè och brukar åka på knullsemester till Thailand. Inget i mina inlägg har sagt något om den saken.
Faktum är ju att det inom VP definitivt är en jävligt big deal om partiledaren går på strippklubbar, därav är det verkligen "dirt" om det stämmer. Förstår du nu?
Du måste lära dig om sammanhang.
Jag tycker att strippklubbsbesök visar att han har örat mot rälsen, är en man av folket

Journalisthoror: om Jonas har besökt, jag säger om han har besökt en strippklubb så betalade han med privata pengar, ni kommer ICKE kunna verifiera detta och kunna hänga ut han. Jonas är vitt som snö, inga fler PM tack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback