Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Säga vad man vill men du är åtminstone ärlig i dina svar.
Men det handlar inte så mycket hur svenskar granskar gruppen och interagerar försiktigt. Visst kan det undvika en del trubbel med invandrarna men vill vi verkligen ha det så?
Vill vi verkligen hålla nere invandrarnas möjlighet till att begå brott mot oss genom inskränkningar i våra egna liv?
Men det handlar inte så mycket hur svenskar granskar gruppen och interagerar försiktigt. Visst kan det undvika en del trubbel med invandrarna men vill vi verkligen ha det så?
Vill vi verkligen hålla nere invandrarnas möjlighet till att begå brott mot oss genom inskränkningar i våra egna liv?
Du märker ju hur vi vill ha det, vissa vill ha multikulti, andra inte. På vilket sätt blir du inskränkt av att jag tvingas hålla nere brottsligheten på mina negrer på min tomt?
Citat:
Ja, vem går frivilligt in i en chanslös diskussion?
Det kan förklara varför multkultarna lyser med sin frånvaro när det gäller att svara på denna frågeställningen.
Man har helt enkelt inga svar när det gäller verklighetens realpolitiska effekter. Man har bara svar när det gäller teoretiska resonemang, ideologiska drömmar och allmänna fantasier.
Det kan förklara varför multkultarna lyser med sin frånvaro när det gäller att svara på denna frågeställningen.
Man har helt enkelt inga svar när det gäller verklighetens realpolitiska effekter. Man har bara svar när det gäller teoretiska resonemang, ideologiska drömmar och allmänna fantasier.
Ni ställer för ointressanta frågor med sjuka krav på oss som svarar. Vi måste t.ex. vara för en totalitär stat för att få kritisera monokultur. Släpp på spelreglerna så blir det nog svårare för er.
Vi vet att dagens samhälle inte fungerar bra, har du seriöst träffat någon som tycker det? Därför har ideologiska drömma etc. hög relevans.
Citat:
Jag uppmanar flera multkultare att svara konkret på frågorna annars tolkar jag det som att ni gärna offrar svenskar till förmån för kriminella invandrargrupper.
Från min sida kan du iaf tolka det som att jag är för multikulti under FÖRUTSÄTTNINGEN att den inte skadar någon svensk ekonomiskt eller trygghetsmässigt.