Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
"De flesta" eller "så gott som enbart" det är en stor skillnad där.
Jag har aldrig stött på en sån oärlig och intetsägande debattör någonsin. Du kringgår så gott som konstant frågor, du hoppar över obekväma fakta och du vrider och vänder på små beståndsdelar i varje argument för att på något sätt få en känsla av att du har rätt, ändå, trots alla bevis på motsatsen. Det roliga i kråksången är att du antagligen inte ens inser att väldigt få är så oerfarna inom debatt att de inte ser igenom detta löje. För du bör vara medveten om att många rent av skrattar åt dina idiotier.
Du uttrycker dig väl i skrift, har en del poänger förvisso då och då, men din attityd att aldrig kunna backa om något som helst är rent tröttsam, och snart finns det ingen som fortfarande kan ta dig på allvar. Efter att ha läst debatten i tråden
https://www.flashback.org/t828531p139 ,från den sidan och några framåt, så tappade jag allt förtroende för dig.
Mer konkret OnTopic: Jag trodde detta var Fråga Mångkulturalisterna, går man igenom alla posts så ser det ut som att de som ska svara istället ställer massor med frågor och motfrågor enbart. Känns lite fånigt i min mening. Är det verkligen så svårt att svara rakt på raka och enkla frågor?
Hittills ser jag bara en person som ärligt gör ett försök och det är
Blygakatten, all heder och respekt till dig. Måste kännas ensamt på "din läktare". Jag håller på dig, även om jag inte alltid håller med dig

.