Citat:
Ursprungligen postat av billftw
1) Du kan inte säga att mina åsikter är fel baserat på min levnadstid (som du inte har den blekaste aning om).
2) Det du vill göra är ju att hindra folk att agera utifrån sin självbevarelsedrift. De får inte ha invandrare på sin tomt trots att de behöver en trädgårdsmästare.
3) Ni startar tråd där ni vill såga mångkulturen, och när ni får svar så tycker ni vi gnäller? Hela denna forumsdelen är ett högt gnäll mot staten. Om ni bara kunde inse att det är staten som är upphovet till att det ens är möjligt att utsätta folk för denna orättvisa.
4) Får min svarta tjej bo hos mig herr diktator?
5) Vi vet inte vad som är möjligt i teorin eftersom teorin alltid utvidgas. Var en partikelaccelerator teoretisk möjlig på stenåldern?
6) När såg vi senast fiender strömma in i en stad? Andra världskriget kanske, vad hände då? Jo världen allierade sig och krossade våldet, som endast blev möjligt genom en stat från första början.
1) Jag gissar att du är ganska ung, och vidare gissar jag att du inte har barn. Du behöver inte svara om jag har rätt eller fel. Jag vet att jag har rätt. Om jag INTE har rätt så tillhör du den sällsynta skara av anarkistliberaler som faktiskt ÄR lite äldre, men det tror jag inte, eftersom de brukar vara fullkomligt galna, och det verkar inte du vara.
2) Tänk dig istället en ung heroinist som tycker att H är det bästa som har hänt i hans liv, som gör honom lycklig. Jag har ett ansvar att se till att krossa denna villfarelse. Vissa vet helt enkelt inte sitt eget bästa. Men som sagt - det handlar ofta om ungdomens sviter.
3) Nej, jag startar en tråd där vi ställer frågor till mångkulturalister. Vi ÄR emot era åsikter. Det är inte gnäll. Det kallas diskussion.
4) Ja.
5) Partikelaccelleratorn var teoretiskt möjlig innan den skapades. Allting måste existera i teorin och vara möjlig enligt de ramar verkligheten dikterar för att kunna bli förverkligade. Att vi alla skulle sätta vår etnicitet åt sidan, och därmed vårt grupptänkande (som är kopplat till vår självbevarelsedrift) är inte möjligt ens i teorin.
Du har varit inne på det själv. Vad händer i en värld av individer, utan skydd av någon centralmakt, om individer som AGERAR som grupp, etnisk grupp, attackerar de övriga? Vad kan securitas göra mot en ny Mongolhord?
6) Ja, det gjorde de. Men vad hjälper de alla de kvinnor som våldtogs och dödades, alla män, kvinnor och barn som skymfades och dödades och som inte längre är med oss?