Den här tråden är ju bland det värsta jag sett
Var det såhär jag resonerade för lite över ett år sedan?
Det enda multikulturalisterna lyckats komma med än så länge är medvetna "missförstånd", aggressiva inlägg där man kallar folk för rasister och allmäna floskler.
Det hade varit OK om man hade tagit till sig vad som skrevs.
ex.
Multikulturalist(MK) - Invandrare begår med brott pga socioekonomiska skillnader!!!!!
Rasist - Japp, till viss del, men tyvärr så kan långt ifrån all kriminalitet förklaras med det, här har du undersökning från BRÅ där man bortser från alla Socioekonomiska skillnader: "Källa".
MK - Men det beror ändå på att invandrare är fattigare och utsatta!!!
Ungefär på den nivån ligger det

..
Därför har jag en fråga:
Jag förstår att man inte vill ta en "rasistisk" ställning så länge det inte är BEVISAT att vi exempelvis kan hjälpa FLER människor i deras hemländer för samma pengar, samt att SVERIGE skulle tjäna MER på mindre invandring.
MEN OM det nu visade sig genom studier, forskning, undersökningar, iaktagelser, argument, etc etc.
Att så var fallet, dvs. att genom exempelvis SD's politik så kan vi hjälpa exempelvis 10ggr så många i flyktingarnas egna länder istället för att ta hit dem. Samtidigt som det skulle innebära lägre arbetslöshet, färre våldtagna kvinnor, mindre rån, misshandel blabla. osv. I Sverige.
Vore ni beredda att överväga en röst på SD i det läget?