2011-12-27, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Dessa damer som åker för att tas "av en mörk främling" är troligtvis väldigt fula och ensamma kvinnor som ej kan få en karl i sitt eget hemland. Jag ser framför mig "Berit 55" som jobbar som bibliotikarie till vardags och är styv feminist.
Jag tror det kommer att bli bättre stämning på Berits arbetsplats när hon kommer tillbaka solbränd och full av oxytocin. Hennes livmoder har fått en riktig massage så att hon inte blir hysterisk. Alla Sida pengar skulle kanske gå till livmoders massage understöd för Batik klubben. Alla vinner på de. Pengarna går till de som behöver det. Direkt i form av micro affärer. Vi kan döpa det till: Money for direct service on site.
Alla batik häxorna skulle bli gladare och börja tycka om män lite mer. De kommer inte att bli sjukskrivna lika mycket heller.
Fördelar:
- Det blir bättre trivsel på jobbet.
- Friskvård - intervall träning
- Mindre adminstration på SIDA.
- Rättvisare fördelning av biståndspengar
- Batik klubbens medlemmar kan inte bli gravida=> Mindre befolkningstillväxt i Afrika /samlag
Men det är bara en fråga för immigrationsmyndigheter att sätta upp riktlinjer. GFG kvoten måste hållas låg. Gigolos from Gambia kvoten alltså
Jag kan inte komma på några flera nackdelar.