Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-27, 18:39
  #1
Medlem
Bannermans avatar
Jag var händelsevis på besök hos min lokala trädgårdshandlare idag och gick runt i den ganska tomma butiken, ja, det är ju lågsäsong nu under vintern, jag kände mig ganska trött och lite trög efter all julmat, jag kände mig tom, var nästan på väg att vandra ut ur butiken då jag rundade jag ett hörn, och där såg jag plötsligt en underskön kvinna, helt otroligt, jag fick nästan lust att kasta fram den utslitna frasen, "what's a woman like you doing in a place like this?" Hon var en högklassig tjej, precis som när man sitter på tunnelbanan och plötsligt ser en tjej som verkar två klasser bättre än alla andra. Snyggt hår, snygga kläder, snyggt ansikte, vad gör hon här på tåget? En uppenbarelse Men jag insåg direkt att det inte var fråga om vanlig fysisk attraktion, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och jag gick fram till henne, slog armarna om henne och sa: Jag älskar dig!!!! Vem är du? Hon flippade faktiskt inte ur som man kunde ha trott, utan förblev mjuk i mina armar, hon såg mig i ögonen, log och svarade: Jag heter Krista K Plus och vem jag är får du ta reda på! Hon följde med mig hem direkt och är hos mig nu. Jag tror inte att hon någonsin kommer att lämna mig. Vårt liv tillsammans kommer att bli ett äventyr. Krista K Plus är den ideala flickvännen. Jag säger inte mer.
__________________
Senast redigerad av Bannerman 2011-12-27 kl. 18:50.
2011-12-27, 18:47
  #2
Medlem
Denoms avatar
Jaha?
2011-12-27, 18:52
  #3
Medlem
Bannermans avatar
Just det, gosse! Hon väger bara 25 kg men det är dom mest underbara 25 kg jag någonsin sett. Hon har lovat att vi ska göra fantastiska saker tillsammans!!!
__________________
Senast redigerad av Bannerman 2011-12-27 kl. 18:59.
2011-12-27, 19:09
  #4
Medlem
Redoxreaktions avatar
Hon är sällsynt nuförtiden.
2011-12-27, 19:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Hon är sällsynt nuförtiden.

nej då , bara du vet vart du skall leta ... ett tips e väll att ringa grangården och beställa hem en säck elelr 2 :P
2011-12-27, 20:09
  #6
Medlem
Silverturks avatar
Vackert, men platsar verkligen inte här. Kan bjuda TS på en varning för sitt tramseri och felplacerade tråd såhär i juletider. God fortsättning.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback