2025-08-03, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Sååja! Helt rätt och inget fel i det Som kvinna ger jag dig en stor high five!

Jag håller med dig som kvinna oxå, High-Five till dessa killar som vågar!!!
Sexigt oxå tycker jag…
Citera
2025-08-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampiregirl
Bara om det gör det mot hennes vilja. En del av oss tjejer tycker faktiskt om när den killen vi älskar gör det. Det kan vara jättesexigt, utan tvång, och intimt

Lite ovanlig vampyr du är som föredrar att suga kuk och svälja sperma. Man kan ju även visa sin kärlek på andra sätt annars 🤷‍♂️
Citera
2025-08-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Lite ovanlig vampyr du är som föredrar att suga kuk och svälja sperma. Man kan ju även visa sin kärlek på andra sätt annars 🤷‍♂️
Man ju inte bita folk hursomhelst 😂
Men ja, du har rätt, jag som tjej gillar faktiskt det även om en del har svårt att förstå. Och du har även rätt i att man absolut kan visa kärlek på andra sätt.
Menar bara att det är inte fel att utmana sig själv ibland o våga va lite busig!
Jag vill iaf inte dö nyfiken så jag vill väl prova allt som känns okey för mig och den jag har sex med givetvis
Citera
2025-08-03, 10:08
Medlem
Citat:
Tänk även såhär, du är tillsammans med den finaste tjejen/ killen och hon/ han ber dig göra det… Skulle du då inte våga försöka för att det kanske skulle kunna kännas rätt just med henne/ honom?
Det finns inga rätt o fel sålänge det man gör är utan tvång och i samförstånd.
Citera
2025-08-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampiregirl
Tänk även såhär, du är tillsammans med den finaste tjejen/ killen och hon/ han ber dig göra det… Skulle du då inte våga försöka för att det kanske skulle kunna kännas rätt just med henne/ honom?
Det finns inga rätt o fel sålänge det man gör är utan tvång och i samförstånd.

Som sagt jag tycker det är ganska äckligt med det, lägger hellre satsen innanför de andra läpparna på tjejen.
Citera
2025-08-03, 12:39
Medlem
Citat:
Som sagt jag tycker det är ganska äckligt med det, lägger hellre satsen innanför de andra läpparna på tjejen.
Jag måste faktiskt ge dig respekt…
All Cred till dig🤘
Citera
2025-08-05, 15:02
Medlem
Något mysigt att göra är att, spruta i munnen sen hånglar till munnen är full med saliv och sperma
Citera
2025-08-05, 23:31
Medlem
Skulle Vilja.
Får försöka få sambon att hå gla upö mig efter en avsugning.
Citera
2025-11-11, 21:07
Medlem
SkivadFalukorvs avatar
Jadå, jag sväljer gärna
Citera
Igår, 08:52
Medlem
Jag kunde suga av mig själv när jag gick på högstadiet och en gång kom jag i min mun.
Det smakade inget särskilt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in