2011-12-27, 17:45
Medlem
Metropers avatar
För de som har smakat - har någon provat en sådan här smaksättningsprodukt?

http://www.shytobuy.se/sperma-smak.html

Kan det verkligen funka?
Citera
2011-12-27, 20:22
Medlem
avocados avatar
Det har hänt någon gång.
Klart man var nyfiken på hur det smaka eftersom tjejerna säger att det smakar skit .

//avo
Citera
2011-12-27, 20:33
Medlem
WaldemarKas avatar
Såg den här tråden och var tvungen att testa, och det efter gårdagens sparris-bonanza.
Det var mer psykiskt äckligt än att det verkligen smakade illa.
Smakade som varma ostron, typ.
Var det inte värre än så så finns det int elängre någon anledning för någon tjej att inte ta mig i sin mun.
Citera
2011-12-27, 21:10
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Ne, inte så sugen.
Citera
2011-12-27, 22:01
Medlem
Jag kom en gång på idén, när jag var kring 15, att jag skulle spruta mig själv över ansiktet och i munnen. Sagt och gjort - efteråt låg jag där, och kände mig ganska dum mest - smaken var inget vidare, och kletigt var det också.
Citera
2011-12-28, 03:22
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
I helvete heller... Har inte ens tänkt på det i mina unga 18 år.. Börjar man med sånt så har man ju lite fel där uppe. Varför inte käka sitt egna bajs och dricka sitt kiss nu när man isåfall ändå är på G. Jag menar, man säger ju att det också är äckligt
Citera
2011-12-28, 03:38
Bannlyst
KAN LOVA att 9 av 10 av alla som skriver "ALDRIG" osv härinne faktiskt har gjort det, och to.m gör det relativt ofta. Att det ska vara så jävla farligt att erkänna alltså

Själv har jag legat på rygg och sprutat ner hela mitt eget ansikte, och fyllt munnen.
Och jag är inte bög för det.
Citera
2011-12-28, 03:45
Medlem
smides avatar
Nej, har aldrig känt något sug eller någon nyfikenhet till att göra det. Den enda av mina kroppsvätskor jag smakat på är mitt blod, när man ska stoppa små blödningar i fingrar osv.
Citera
2011-12-28, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananpianot
KAN LOVA att 9 av 10 av alla som skriver "ALDRIG" osv härinne faktiskt har gjort det, och to.m gör det relativt ofta. Att det ska vara så jävla farligt att erkänna alltså

Själv har jag legat på rygg och sprutat ner hela mitt eget ansikte, och fyllt munnen.
Och jag är inte bög för det.

Hur kan du lova att 90% av oss har smakat på vår egen sperma? Försöker du möjligtvis normalisera detta för att du inte tycker att det är normalt? Varför skulle folk ljuga om sådant här om dem är fullständigt anonyma?

Du behöver inte vara gay för du sprutar sperma i dig, bara att du har en allmänt udda sexualitet.

Jag smakar ej på min egna sperma för jag ser ingen anledning till att göra det, det kan knappast vara gott och det kan knappast göra så att jag känner mig manligare.
Citera
2011-12-28, 05:08
Medlem
BekymradMedborgares avatar
Citat:
Läser man runt på nätet, eller följer det senaste snacket på stan så verkar detta "fenomen" bara bli allt vanligare och vanligare för varje dag som går. Dvs att killar vågar smaka på eller rentav dricker sin egen sperma.

Men hur står det egentligen till på FB? Brukar ni smaka på er egen sperma?
Va tycker ni om det???

Det var det vidrigaste jag hört. Jag börjar t.o.m. tycka synd om tjejerna på porrfilmer som gör det.
Citera
2011-12-28, 05:12
Medlem
BekymradMedborgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
I helvete heller... Har inte ens tänkt på det i mina unga 18 år.. Börjar man med sånt så har man ju lite fel där uppe. Varför inte käka sitt egna bajs och dricka sitt kiss nu när man isåfall ändå är på G. Jag menar, man säger ju att det också är äckligt

Ungefär som Max Hardcore, fast han gör det ju med sina tjejer förstås. Såg 1 film där det var ombytta roller och sedan har jag tyvärr sett 20 filmer där han våldför sig på tjejerna. Han måste verkligen hata tjejer alltså. Det han gör med dem är avskyvärt och de är bara mellan 18-22 år ser det ut som, själv är han 40 år äldre än dem.
Någon annan som sett hans filmer?
Citera
2011-12-28, 12:08
Medlem
Citat:
Men hur står det egentligen till på FB? Brukar ni smaka på er egen sperma?
Va tycker ni om det???

Självklart har jag gjort det. Måste ju ha koll och varudeklaration på den för de kvinnor som ska svälja den. Smakar ungefär som... tårar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in