2025-03-22, 06:30
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Men se där ja, lyckades du spruta rakt i munnen eller mer i ansiktet?

Mer i ansiktet men jag fick lite i munnen också.
Citera
2025-03-22, 06:37
Medlem
Nä inte med mening i, men en gång hände det.

Hade haft sex med en tjej och kommit i henna, detta var när man var tonåring och var kåt hela tiden.

Någon timme senare blev vi sugna igen och börjar med 69;an. Vilket resulterar att jag har får lappar i mig min gamla sperma som legat och gottat sig i henne. Inte så farligt ändå.
Citera
2025-03-22, 07:53
Medlem
Ja, oftast när min prostata blivit mjölkad.
Citera
2025-03-22, 20:54
Medlem
Inte min egen, men när frun kommer hem nyknullad så...
Citera
2025-06-20, 18:32
Medlem
Gjorde det "några" gånger då min dåvarande flickvän alltid blev sjukt upphetsad om jag sprutade i min egen mun (med hennes hjälp) eller efter jag hade kommit i henne och sätter sig direkt över mitt ansikte för att låta min sats rinna ur hennes och in i min mun. Och om hon sugit av mig och tagit satsen i munnen och direkt komma upp och kyssa mig. Hon blev alltid helt galen om vi gjorde nån av dom sakerna. Hon var dessutom sån som blev upphetsad av sin egen smak så när hon låg framför mig och pullade sig själv och slickade alltid sina dränka fingrar rena från sina juicer. Hon brukade också kyssa eller slicka rent mitt ansikte från hennes juicer när jag slickat henne till orgasm.

Men har dock aldrig smakat på mig själv utan partner.
Citera
2025-07-21, 08:55
Medlem
Ja jag smakar på min egen sperma lite då & då.
När jag suger av andra killar så sväljer jag självklart deras sperma! Ju mer dom sprutar ur sig desto bättre 🍆💦💦 😋 Gott som fan!
Citera
2025-07-27, 02:47
Medlem
har smakat men föredrar om de är nån annans
Citera
2025-08-01, 10:50
Medlem
Jag som tjej/ kvinna brukar alltid be min partner smaka på sig själv för om han vill att jag tar allt i munnen och sväljer(vilket jag älskar) vill jag att han ska veta vad han smakar. Brukar doppa mitt pekfinger i hans sperma och han smakar ( otroligt sexigt faktiskt). Ännu sexigare om han själv doppar sitt finger och smakar!
Jag kanske är ”lite twistad ” så då men gör mig jättekåt! Tycker det smakar lite bittermandel och salt. Kom igen killar/män, våga va lite busiga!
Citera
2025-08-01, 11:22
Medlem
Skulle aldrig få för mig att göra det, tycker det är lite äckligt att bara råka få det på fingrarna.
Citera
2025-08-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Skulle aldrig få för mig att göra det, tycker det är lite äckligt att bara råka få det på fingrarna.

Det är ju en del av dig, det din tjej/ kille vill ha av dig. Den finaste komplimang du kan ge henne/ honom är ju när du kommer. Våga testa, jag som tjej/ kvinna tycker det är jättesexigt! Kanske lite
” twistad” men vad har du att förlora?
Citera
2025-08-02, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampiregirl
Det är ju en del av dig, det din tjej/ kille vill ha av dig. Den finaste komplimang du kan ge henne/ honom är ju när du kommer. Våga testa, jag som tjej/ kvinna tycker det är jättesexigt! Kanske lite
” twistad” men vad har du att förlora?

Jag tycker det är porrskadat och kvinnoförnedrande att spruta ner ansiktet på en tjej samt i hennes mun.
Citera
2025-08-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Jag tycker det är porrskadat och kvinnoförnedrande att spruta ner ansiktet på en tjej samt i hennes mun.

Bara om det gör det mot hennes vilja. En del av oss tjejer tycker faktiskt om när den killen vi älskar gör det. Det kan vara jättesexigt, utan tvång, och intimt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in