2023-03-08, 19:19
Medlem
Mogaku-sans avatar
Aldrig varit närmare att få ligga med en tjej och inte är det Happy Pancakes förtjänst. Min flickvän fanns inte på Happy Pancake.

Tror till och med att det varit större chans att få ligga på Facebook dejting.
Citera
2023-03-08, 19:50
Medlem
HasseBanans avatar
Är inte Happy pancake en gratissajt. Det är väl så att man får vad man betalar för (eller INTE betalar för).
Citera
2023-03-10, 19:58
Medlem
Megadolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Är inte Happy pancake en gratissajt. Det är väl så att man får vad man betalar för (eller INTE betalar för).
Vad går man miste om på Happy Pancake menar du?

Själv har jag aldrig betalat för någon dejtingsida, men hittat både den ena o en andra på HP. Både flipp o flopp.
Citera
2023-08-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Jag tror det beror på vilken ålder man är i och hur kräsen man själv är. Jag själv hade en salig blandning mellan 4-8 poängare. 35 ligg på ca 6 månader uppdelat på 2 3 månadersperioder är ju rätt många kan jag tycka. Och det var fler som ville träffas än jag orkade med. Men 40-45 åriga milfar finns det i överflöd.
40-45 år är ju på tok för ungt. Får ju vara minst 50-60 plus
Citera
Idag, 11:08
Medlem
Crapmagics avatar
Nån som vet vad det brukar för bilder som tjejer väljer att dölja och sedan låsa upp för vissa karlar, jag har inte snuskig fantasi!, det kan ju vara familjealbum det vet jag ingenting om

Har ni andra snubbar dolda bilder? har jag inte jag, jag ser inte poängen, tror att det är en tjejgrej
Citera
Idag, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan

Jag har träffat kvinnor därifrån. När jag betalade dyrt för E-kontakt och Mötesplatsen så träffade jag ingen. På Mötesplatsen hade en kvinna skickat en flirt, men när jag skrev så svarade hon inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in