Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De flesta män som mördas återfinns i de kretsarna, även om inte alla gör det. De flesta som mördar är män. På vilket sätt får du fakta till att handla om kollektiv skuld?
Men det var ju det jag konstaterade redan i starten - fakta är jobbigt, den skall vi tala tyst om ... vi skall bara tycka lite synd om män så det känns bra för er som inte är drabbade, eller?
Skall vi tala om kvinnors lidande på andra håll i världen också? Då torde de män som går i krig med män på mäns order vara en piss havet faktiskt.
Jag har såvitt jag vet aldrig har förnekat att det är mest män som mördar håller du inte med får du gärna ta upp var jag förnekar detta sen kan du också förklara vad det har med ämnet att göra, det blir också ganska patetisk när du gnäller över att vi gnäller när du har den gigantiska offerkoftan på dig, du får försöka hålla ditt hyckleri på en iaf. rimlig nivå.
När det gäller misshandel är det en annan femma iaf. i relationer.
Du bagatelliserar män som mördas med att ständigt ta upp ursäkter för varför dom mördas just pga. att du tycker att "vi" förtjänar det om inte det är att åberopa en kollektiv skuld så vet jag inte vad du klassar som kollektiv skuld.
Du behöver inte tycka synd om någon, vad vi diskuterade var om det är mer synd om 1 hemlös kvinna kontra 9 hemlösa män, du kommer ihåg topic eller och vad rubriken på artikeln var?
I rätt tråd kan vi tala om det så kan jag komma in där och göra som du och påstå att alla kvinnor förtjänas att mördas pga. att dom provocerar männen och är för svagbegåvade för att förstå den fysiska hierarkin fortsätta i din stil med att bagatellisera mord helt enkelt.
Ja vill du kalla dessa miljoner män som tvingas in i krig och dör för "en piss i havet" så får du la göra det, bara bra när dina psykopattendenser blir extra tydliga.
Citat:
Ursprungligen postat av DrVaxjo
vi ska inte ens ta upp ämnet krig. där kvinnor slipper undan och män sätts i fängelse eller avrättas om de inte går ut i krig. så argumentet "I krig" är de mer synd om män.
fler kvinnor slår män än män som slår kvinnor.
Visst är det så.