2010-06-12, 22:23
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Fråga: Denaturerad är det bra eller dåligt? Gissar på det sista.
Men fan det är väl bara hälla i sig?
Men gärna bra sätt tack. Hur blir fyllan "man får en lugn fylla, nästan som benso" enligt en gammal polare.
Denaturerad är i det här fallet dåligt, ja.

Man har blandat i olika ämnen, bla Bitrex för att
göra det otjänligt att dricka. Bitrex är ett av dom bittraste
ämnen man känner till.

Om det skulle skilja att dricka mot vanlig sprit låter
jag vara osagt, dricker man lika stark läkarsprit så
borde ju inte ruset skilja nåt i alla fall.
Citera
2010-06-12, 22:51
Medlem
alprazolam_s avatar
jaja men hur dricker du det? Groggade en halvfet nyss med vatten, smakade ju perkele, men inte värre än att man pallar. En piggelin efteråt var jäkligt nice.

Tror dock inte jag kör som arko och shottar med piggelin. Vatten och for ner, thats the ticket!
Citera
2010-06-12, 23:00
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
jaja men hur dricker du det? Groggade en halvfet nyss med vatten, smakade ju perkele, men inte värre än att man pallar. En piggelin efteråt var jäkligt nice.

Tror dock inte jag kör som arko och shottar med piggelin. Vatten och for ner, thats the ticket!
Jag dricker inte T-doja.
Citera
2010-06-13, 15:18
Medlem
alprazolam_s avatar
Dojja är jäkligt ekomomiskt. Tog en hutt med vatten nyss. Vaknade precis. Och 4mg Xanor på det.
Det smakar ju skit. Dom har verkligen gjort allt som är "humanly possible"" hajjar ni det då eller?
Citera
2010-06-13, 15:39
Medlem
T-dojja är inte värt att köpa enligt mig när apoteken säljer handdesinfektion som smakar gott t.o.m.
Citera
2010-06-13, 20:49
Medlem
SunshineBlinds avatar
När och hur dog TS? :O
Citera
2010-08-01, 03:28
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Man skulle dock med litet god vilja kunna kalla Bitrex för kräkmedel, eftersom det inte smakar vidare gott, sätter sig på tungan och påverkar precis alla andra smaker för många timmar framöver... till det sämre, alltså. Det är dock inget emeticum, alltså kräkmedel, i ordets egentliga bemärkelse.

Kanske är fel tråd att posta, men hur går det för dig nu? Brukar du fortfarande droger?
Citera
2010-08-09, 03:22
Medlem
Dysfunktions avatar
Får se om jag fattat det här nu, allt som behövs är ett snapsglas, lite tröd och piggelin?
Citera
2010-08-09, 08:34
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
Får se om jag fattat det här nu, allt som behövs är ett snapsglas, lite tröd och piggelin?
piggelin är frivilligt men ja.
Citera
2010-08-09, 16:34
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
När och hur dog TS? :O

https://www.flashback.org/sp21814872
Citera
2010-08-09, 17:19
Medlem
fiskmedcitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepOnRockinn
Detta får mig att tänka på min ungdom när jag inte hade fyllt 18 år o skulle köpa folköl på macken.

Jag o en polare går in och plockar på oss 2sex-pack var och ställer oss vid kassan, han frågar självklart efter legg men eftersom vi inte har nått så får vi ställa tillbaka ölen och går istället o hämtar varsin flaska t-röd

Och han tittar väldigt frågande på oss och säger "nej ni får nog köpa öl istället"

Hahaha så otroligt bra!

Förstår inte alls hur den ska kunna smaka så otroligt illa som alla säger,
får ta och köpa mig en flaska
Citera
2010-08-09, 17:54
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskmedcitron
Hahaha så otroligt bra!

Förstår inte alls hur den ska kunna smaka så otroligt illa som alla säger,
får ta och köpa mig en flaska

Bittrex gör att den smakar bittert som fan, det är tillsatt för att få en kräkreflex...Enligt en annan tråd på forumet så ska man äta piggelin och ta t-röd i 15 ml. shotar, för att lättast få ner det..

Isglassen är inte bara till för att göra smaken bättre utan för att se till att du har något att svälja efter att du druckit spriten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in