Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-18, 17:49
  #1
Medlem
Hej , jag har spelat fotboll sen förskolan och alltid älskat det tills nu ..

Vårt lag har alltid varit uppdelat i två grupper A och B lag men nu helt plötsligt blir jag "petad" till B laget och mår dåligt över det , jag pratar med tränarna och dom säger jag måste bli snabbare, snabbare fötter typ agility. Så jag skulle bli överlycklig om någon/några skulle kunna hjälpa mig med bra övningar för få snabbare fötter och springa mycket snabbare. Explosivitet träning också.


Mvh!
Citera
2011-12-18, 17:58
  #2
Medlem
Bigorexias avatar
Mycket bollträning och intervaller.

edit: Borde du inte prata med tränaren om sånt?
Citera
2011-12-18, 18:08
  #3
Medlem
ZlatanManias avatar
För att bli snabbare så kan du börja springa i uppförsbackar ett tag! Då kommer du nog att bli snabbare!

Tänk så här: För 15 år sedan fanns en liten kille som ingen trodde på och tyckte att han var en diva som aldrig skulle kunna komma nånstans.. Den killen heter Zlatan Ibrahimovic!
Citera
2011-12-29, 21:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Mycket bollträning och intervaller.

edit: Borde du inte prata med tränaren om sånt?

Jag gjorde det , men nu känns det nästan som han fjäskar för mig och tycker allt är bra, visst jag spelar bättre men ändå...

zlatanmania: Ja , det är sant. Trots att jag spelar vänsterback har jag fortfarande honom som idol
pappa kommer från samma stad som hans pappa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback