2011-12-18, 20:42
Medlem
Jag snodde en plastkasse på ICA en gång i tiden. Anledningen till att jag snodde den var för att min kompis hade en liknande plastkasse å använde den som en tröja under den dagen. Tyckte det var svin coolt med en kasse på överkroppen.
Citera
2011-12-18, 20:43
Medlem
roflcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Snodde örtsalt på ICA för 3 år sen som fortfarande står hemma på bordet och används dagligen.
Hade en hög med jord på trädgården som blev stulet i somras.

Hahahahaha, kan ha varit jag

OnT; skulle sno en bil en dag men fanskapet ville inte starta, så jag tog ett par svarta läderhandskar för tjejer som var i handsfacket. Dock kom farbror blå med hund, plockade mig och tog tillbaka handskarna.
Citera
2011-12-18, 20:51
Medlem
fskers avatar
Jag vaknade upp mellan ett trafikljus och ett singha parasoll från en uteservering på min senaste födelsedag. Vi hade även lyckats få med oss en enorm "askpelare" som stod prydligt på mitt rum tills jag flyttade ut.

Någon baxade för övrigt foten, men inte parasollet från mig på peace and love! Om du ser detta och känner dig skyldig - lämna tillbaks den bitte, parasollet står kefft utan foten!
Citera
2011-12-18, 20:51
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcake
Hahahahaha, kan ha varit jag

Din jävel! Skulle planterat blommor åt min mor..
Citera
2011-12-18, 20:58
Medlem
Ugglens avatar
Har för mig att någon sågat av och stulit snoppen från en staty på östermalm för ett par år sedan, jävligt kul grej
Citera
2011-12-18, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vendita
Vet en som fick vattnet i sin pool stulet, känns som ett rätt värdelöst "Byte"
Tror nog inte att vattnet blev stulet....
Har hört om folk som varit inne i ett hus och snott tallrikar.
Citera
2011-12-18, 21:02
Medlem
BillTheButchers avatar
Snodde en stor jävla flagga från OKQ8 (minst 5x5 m). Jag försökte sedan att pusha den utanför en nattklubb. Träffade en bekant där som var villig att betala en tjuga. Tackade nej och gick sedan och slängde den i Motala Ström.
Citera
2011-12-18, 21:03
Medlem
spockens avatar
En polare snodde älghorn från en fest. Var ganska kul när man vaknade upp dagen efter och det ligger en 10taggare på golvet
Citera
2011-12-18, 21:08
Medlem
Var i spanien i somras varpå vi bodde på poolnivå. Vår dörr var av typ skjutdörr, fastän tydligen inte av bästa kvalisort... Vi fick nämligen inbrott av några sköna strandförsäljare. Saken var att det dröjde till dagen efter innan vi fattade vad i helvete de hade tagit.
Följande saknades:
*Mina badbyxor
*Några par kallingar
*Ipod
*Svensk femhundralapp
*Linnen

Vad tog de INTE som ändå låg framme?
*En till ipod
*Guldklocka
*Euro

Fick också höra dagen efter av grannen att de hade blivit av med kallingar också.. Vilka sjuka jävlar snor kallingar?!?!?
Citera
2011-12-18, 21:15
Medlem
Min kompis hade en fest och då var det någon som stal smöret, osten och brödet. Tog med sig frukosten hem till bakfyllan?
Citera
2011-12-18, 21:17
Medlem
Läste en gång om någon från stan som hade brutit sig in i ett ICA och snott 4 panpizzor.
Citera
2011-12-18, 21:25
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Ett gäng vägskyltar, nån synthflagga från arvika 07, glashammare från bussar, säckar med bruk, reklam från bussar/spårvagnar, skräppåsar från tåg, glas från krogen, såna där reklamunderlägg från krogen är väl det jag kommer på nu, har en tendens att sno grejer på fyllan

Citat:
Ursprungligen postat av wearcapefly
Diverse flaggor, glas, GB-gubbar och cyklar hängde med hem på fyllorna under studietiden också.

Således inget märkvärdigt och därför ett meningslöst inlägg.

Alltså det där är ju bland dom vanligaste sakerna som blir stulna. Fyllon som ska ta med sig skit dom hittar på hemvägen. Varken originellt eller speciellt udda. wearcapfly verkar iofs medveten om detta men hoppas inte tråden fylls med folk som ska skryta om hur dom baxade en gb-gubbe en gång.
OnT
På gymnasiet var det en snubbe som snodde en stor låda med metall-linjaler. Han hade ingen bra förklaring när han torskade, någon idiot snodde min kompis glasögon vilket verkar väldigt meningslöst då ett par fem år gamla (skräp)bågar knappast ger mycket pengar på svarta marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in