2011-12-18, 19:53
Medlem
flightsuitups avatar
Har ett gäng vänner som i gymnasiet åkte för att hälsa på sin gamla skola en dag och snodde med sig en kamera med diverse bilder på de dåvarande eleverna. Tyckte personligen att det var jävligt dumt av dem att dyka upp i skolan och hälsa på gamla lärare och sen hipps vipps var en kamera borta.

Vet inte varför man vill ha en urusel digitalkamera utan några sladdar när man har en iPhone som tar bättre bilder..
Citera
2011-12-18, 19:54
Medlem
top12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big B
Tyckte detta va rätt udda.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12232276.ab

Tunga grabbar de där kobrorna!

Minns att jag stal små runda tygbitar från dagis för att dom var så mjuka? Ganska så udda.
Citera
2011-12-18, 19:56
Medlem
När jag var mindre så snodde jag en paprika, jag la den innanför kallingarna och knallade ut... Den användes till middagen senare. Kommer aldrig glömma känslan jag hade när vi satt runt bordet och käkade på paprikan jag haft mot min pung. Jag petade självklart undan alla bitar jag hade på tallriken.
Citera
2011-12-18, 19:58
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngyuen
Letade efter något likande tråd med hittade inget.

Tänkte höra om det finns udda saker ni har stulit / hört blivit stulna. Jag tänker mig saker som man absolut inte kommer ha någon nytta av. Som 50 skyltdocksarmar eller stadens julgran. Det måste vara någon som kommit åt granen som står på torget?

Jag bidrar med

Strax innan midsommar hörde jag på radion att något litet samhälles midsommarstång hade blivit stulen.

När jag gick på mellanstadiet var det en kille i min klass som snodde alla a knappar på skolans tangentbord.
https://www.flashback.org/t123275p89

Kan ju slås ihop med den, då de flesta saker av obskyr karaktär troligen stulits på fyllan?

Själv är väl en vägbult det mest uppseendeväckande..
Citera
2011-12-18, 19:59
Medlem
Razputins avatar
Har hört, från en kompis som är scout, att det var en tjej som hade en väska med sig på något event som hette typ jumburee. Hon ställde väskan utanför sitt tält och i den hade hon en iPad, iPhone, laptop och massa scoutmärken. Självklart blir väskan stulen.

Dagen efter kommer hon tillbaka till sitt tält och där är väskan. iPaden, iPhonen och laptopen är kvar men alla scoutmärken är borta.
Citera
2011-12-18, 20:10
Medlem
Ugglens avatar
Jag och några kompisar snodde alla gardiner i en vagn på ett pendeltåg en gång. Minns att dom var jävlig bra att spänna runt halsen och ha som mantel!
Citera
2011-12-18, 20:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Två vägarbetsskyltar! Dock var det när man var liten och ville busa så ställde man dom på vägen och vänta in bilar.. Klantigt att man ställde dom mitt i vägen!
Citera
2011-12-18, 20:18
Medlem
BioTags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigt
Vad pratar du om? Jag snodde en AC (AirConditioner)-kontroll.

Sorry! Vråka trycka fel citat-knapp. Skulle igentligen citatera Big B
Citera
2011-12-18, 20:22
Medlem
idiamin2s avatar
jag proade på carlsbergs o en gång i malmö så låg min tunna arbetsjacka kvar i bilen sen när vi kom tilbaks såhade nånluffare snott jackan så nu går det en luffare omkring med en jacka där det står carlsbergs på
Citera
2011-12-18, 20:22
Medlem
Nån som pistolhotade ett kebabhak för att få köpa kebaben för endast 30kr...
Citera
2011-12-18, 20:29
Medlem
phZss avatar
När jag var runt 6-7 år samlade jag på kapsyler och korkar m.m. Så en dag när jag och morsan var och handlade såg jag en skitcool flaska med en lila kork. Jag blev alldeles till mig, så jag kollade runt mig och när ingen tittade gick jag fram till hyllan och skruvade av korken, stoppade den i fickan och gick ut belåten när mamma hade betalat. Fan vad cool jag kände mig då
Citera
2011-12-18, 20:31
Medlem
Encitezs avatar
En bekant berättade om en bekant till henne som hade köpt en ny tv till landet(tjock tv).
På väg hem så tog hon med sig tömningen från utedasset och hade det i tv-kartongen som var på
taket till bilen när hon gick in och handlade. När hon kom ut igen så var kartongen borta.
Mycket möjligt en myt men ack så roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in