2011-12-21, 01:11
Medlem
LifeIsBrilliants avatar
Några bekanta stal, försökte, en pistmaskin. De lärde sig en dyr läxa...
Citera
2011-12-21, 02:01
Medlem
En kompis råkade ut för detta:
Han hade växelpengar på sätet i bilen. Under natten hade någon slagit sönder rutan, FÖR ATT VÄXLA PENGAR. Var väl ingen stöld på så sätt men... jävligt skumt.

I min ungdom snodde jag en sån där varning-för-gupp skylt, en så kallad neger-bröst-skylt. Jävligt dumt, satte tillbaks den sen :P Har väl aldrig varit någon större brottsling direkt.
Citera
2011-12-21, 18:15
Medlem
GetAReps avatar
Nåt jävla industrihänglås. Tungt som fan, ganska stort, konstiga nycklar och sjukt svår att både öppna och stänga. Var väl 13 bast och den bara låg inne i en affär så den fick följa med hem.
Senast redigerad av GetARep 2011-12-21 kl. 18:31.
Citera
2011-12-22, 00:26
Medlem
BioTags avatar
Tack för denna underbara tråden.
Har läst igenom hela och "citaterat "lite"
Tror dock inte alla som jag citatera kom med.

Jag tycker det är kul för att det låter rätt så kul. Men om det är sant vet jag inte.
http://www.heraldsun.com.au/news/breaking-news/bruce-highway-workers-toilet-stolen-police-have-nothing-to-go-on/story-e6frf7jx-1226083451181

"Jag vet fan vad det är för något men det är mitt nu!"
-jag

Idag så har jag haft lite skoj på mitt eget sätt. Jag kanske inte ska vara stolt över det, (det är jag ändå inte,) men det var kul iallafall.

Jag snodde tyg!
Tog två försök men jag fick hem det iallafall.
Rött och omönstrat, så det blir sovietunionens flagga av det. Kan man vifta med för att reta patrioter med.

Jag bröt mig sen in i en lokal skola för att spela Warcraft III. En vän hade fixat upp datasalen. Jag gjorde det för spänningen, därimot så är min vän lite spelberoende. Vi han dock bara en runda innan vi blev utslängda bak&fram.

Sen tog min kompis lite pantburkar från ett kafe. jag var med han. Köpte senare hello kitty-läsk för den lilla summan pengar man käna på det.

och en sak till: Denna chokladpuddingen är min nu.
ps. Det går inte att äta chokladpudding med ett sugrör. Jag har testat (hade inget annat tillägnligt för stunden)

Hade fler kul saker jag tatt genom tiderna. Men jag kommer inte på fler just nu.

Jag kanske é klypltoman, men jag gillar spänningen när jag gjör heldumma saker.
"Jag är dum på ett intilegent sätt!"

Att ta chokladpudding kanske är lite barnsligt, men komm igen! Chokladpudding!

Edit: Jag tog också en stol ifrån ombygget på en skola. Bar med den 4-5 km hem efter jag hade kört lite parkour. Det var dock inte jag som trashade stället. Sitter på stolen just nu :{D
Senast redigerad av BioTag 2011-12-22 kl. 01:06.
Citera
2012-03-30, 17:04
Medlem
Koddmongots avatar
Minns att någon bröt sig in i min familjs bil när jag var typ 5, dom snodde solglasögon, men dom hade av någon anledning klippt av rosor ur rabbatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in