2011-12-19, 19:14
Medlem
Bucketheads avatar
Min kompis snodde mikron på McDonalds
Citera
2011-12-19, 19:30
Medlem
Svensson94s avatar
I vintras hade jag en vild fest hemma i min lägenhet (typ 50 pers i en två)! Sedan stormade det in en hord av negrer och det ändå dumskallarna kom på att dom skulle sno var min toalettdörr ! Jävligt fantasilöst då det låg diverse mobil telefoner och datorer på ett bord alldeles bredvid.
Citera
2011-12-19, 19:30
Medlem
Yegazans avatar
Efter en lång blöt natt där en del utav alkoholen som förtärdes var den eminenta drycken absint kommer jag och en kompis på den strålande iden att vi skall stjäla den största kaktusen som finns i stadens kaktusarrangemang som är på stadens torg.

Tydligen hade jag virat in helvetesväxten i min skinnjacka vilket resulterade i oändligt många små stickhål uti min jacka. Kaktusen var cirka en meter hög, innehade en omkrets på 25 centimeter och taggarna var 7-8 centimeter långa. Jag hade den i mitt hem i ett år ungefär, den var väldigt lättskött och det gjorde ont i mig när livet slocknade i den. Tror jag var lite för frikostig med vattnet.
Citera
2011-12-19, 19:31
Medlem
honesttogods avatar
saker som inte är standard:
rullstol (på sjukhuset)
läkarrock (också på sjukhuset)
teknisk läkarutrustning som vi inte förstod oss på (och lämnade tillbaka)
sån docka man tränar hjärt-lungräddning på (från en skola)
kundvagn (som vi försökte kånkade upp på en ranglig liten stege till vinden, men misslyckades)
kolsyrebrandsläckare (som vi gick och frös ner saker med sen)
sånt stort askfat som står utanför stora arbetsplatser etc.
allt möjligt från tåget. skyltar med städers namn (detta var tidigt 90-tal), klädhängare, nackkuddar.. ja allt som satt löst :P
typ 20 kilo fryst kött från ett upplåst frysrum vid en affär

sen snodde en kompis en sån liten grävskopa från ett dagis, men den gick jag tillbaks med..
Citera
2011-12-19, 19:33
Medlem
Yegazans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson94
I vintras hade jag en vild fest hemma i min lägenhet (typ 50 pers i en två)! Sedan stormade det in en hord av negrer och det ändå dumskallarna kom på att dom skulle sno var min toalettdörr ! Jävligt fantasilöst då det låg diverse mobil telefoner och datorer på ett bord alldeles bredvid.

Måste ändå ge dem en eloge för att det var ganska lustigt gjort :>
Citera
2011-12-19, 19:34
Medlem
honesttogods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson94
det var ju skitskoj!
(de var väl inte kriminella och ville sno mobiler, utan bara göra nån kul fyllegrej..)
Citera
2011-12-19, 19:39
Medlem
En gång i min ungdom så stal jag en läkerol från ICA, alltså bara en läkerol. En annan gång, också i min ungdom, när jag praktiserade på ICA (ironi) så stal jag ett rakblad, bara ett rakblad och inget annat ifrån lagret! Jag stal inte något mer för att jag inte ville förlora min pratik-plats.

När jag var barn så hade jag en polare som stal ett skohorn! Och till sist det mest bisarra stölden jag någonsin har hört talas om: när jag gick i gymnasiet så var det en snubbe som stal andras läxor!? X oändligheten
Citera
2011-12-19, 19:43
Medlem
Folkskyggs avatar
Har en släkting som blivit av med vattenslang (trädgårdsslang) från tträdgården, likaså blomlådor och trädgårdstomtar.
Citera
2011-12-19, 19:46
Medlem
MrMonos avatar
Jag stal mina egna pengar på en fest. ur min egna jacka. där jag hade lagt den när jag kom till festen.
Citera
2011-12-19, 19:49
Medlem
Aleccis avatar
Fick en gång på fyllan för mig den fullkomligt lysande idén att sno en barstol inne på krogen. Att ingen haffade mig redan i trappan på väg ned från övervåningen till entréplan är en gåta. Jag hann till och med kuta några meter med stolfan när jag väl kommit ut, men till min förtrytelse stod trottoaramiralerna utanför på grund av något tidigare bråk och avslutade ganska kvickt min förbrytarkarriär.
Citera
2011-12-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
Jag stal mina egna pengar på en fest. ur min egna jacka. där jag hade lagt den när jag kom till festen.

Lite för mycket sprit kanske?
Citera
2011-12-19, 19:53
Medlem
gipuzkoas avatar
Kanske var 11 år när jag snodde en kolasås flaska från mitt fritids. Satte mig på toaletten och smaskade i mig den, och nej jag var inget fetto. Tyckte bara att det var gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in