2011-12-19, 20:12
Medlem
ccoonnyys avatar
Någon/några hade med största sannolikhet snott en permobil i närheten där jag bodde förut. Detta var runt nyår. Sedan hade förövrarna antingen smällt smällare och/eller eldat upp den. Helt svart var den efteråt i alla fall.
Citera
2011-12-19, 20:22
Medlem
xrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Har en släkting som blivit av med vattenslang (trädgårdsslang) från tträdgården, likaså blomlådor och trädgårdstomtar.

Är inte det en sån där "grej" att göra det, när man sedan får brev hem ifrån förövaren som berättar om vilka ställen i världen som tomten besökt? Uppmärksammades ett tag i media ganska frekvent om jag inte inbillar mig.

OnT: Valfri vägskylt.
Citera
2011-12-19, 20:37
Medlem
ArtFevers avatar
Brukar snatta små LEGO-lådor när jag handlar på Coop. Har en hel flyttkartong full med dem snart
Citera
2011-12-19, 20:40
Medlem
Jag och mina kompisar kom över en traktor för några år sedan Fick även med oss ett paket kakor. Kom dock inte så långt med traktorn eftersom dom som arbetade där upptäckte oss så de blev väl aldrig någon stöld direkt
Citera
2011-12-19, 20:42
Medlem
Snodde ett älgben från en hydda på en festival i somras Börjar bli standard att ta fram det på fester!
Citera
2011-12-19, 20:42
Medlem
Sados avatar
Irrade mig ner i maskinrummet på en finlandsfärja på fyllan. För att polarna inte skulle tro att jag ljög så snodde jag ett par arbetshandskar och ett tidrelä.
Citera
2011-12-19, 21:18
Medlem
janssonkarls avatar
var på en idrotts dag då så snodde min polare en kon och sen la ner den i min väska haha helt random Fast har dock kvar den.

snodde också en studentmössa jag hittade på min skola i typ december fast la den sedan någon annanstans

vår familj skulle ha en hel dag i stan vi hade väl gått runt ett par timmar men när vi sen skulle åka hem så står våran bildörr de visade sig att morsan glömt stänga haha. Inget var dock stulet det låg bara 2 reklam lappar i sätet HAHAHAHAHA
Citera
2011-12-19, 21:24
Medlem
JakErEnSnelHests avatar
Jag har inte "stulit" något mer än någon vägkon på fyllan, som dock har ställts tillbaka i nyktrare tillstånd. Däremot var det någon jävla idiot som bestämde sig för att sno mitt trasiga cykellyse utanför krogen en helg...
Citera
2011-12-19, 21:32
Medlem
MrAdlers avatar
Stal en tavla från en polare på hans familj, vet inte varför, jag fann det hela roligt just i det ögonblicket. Man gör mycket stumt i fyllan.
Citera
2011-12-19, 21:38
Medlem
Wazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ngyuen
Strax innan midsommar hörde jag på radion att något litet samhälles midsommarstång hade blivit stulen.
Möjligen lilla Sösdala i Skåneland
Citera
2011-12-19, 21:59
Medlem
arton56s avatar
En klasskompis från gymnasiet berättade att han var på väg hem från krogen en kväll när han såg att grannen hade fest och tänkte gå dit för att ta en öl innan han skulle slafa. När han närmar sig huset ser han hur det står en kille utanför toalettfönstret och tar emot ett handfat som en annan lirare skickar ut!

Vem fan snor ett handfat?!
Citera
2011-12-19, 22:02
Medlem
Talantologis avatar
Min kompis styrde en hemmafest när vi gick på gymnasiet och insåg dagen efter att det saknades en köksstol. Måste varit en jävla skön lirare som bar hem en köksstol mitt i natten, och vad fan skulle han med den till? Kung i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in