Oavsett pissmotståndet så är det uppenbart att han har klassen kvar. Det är en makalöst bra avslutare med en bred repertoar även i spelet. En klass över alla andra, trots 1,5 års skadehelvete.
Det är fan pinsamt hur alla negligerar hans uppenbara talang. Givetvis borde han ha varit med i landslagstruppen istället för Gerndt. Flyg gärna upp honom som joker nu. NU!
Sverige med Guidetti och Zlatan på topp slår det mesta bortsett från de absoluta toppnationerna. På mig bara! Vet att ni inte vill sticka ut hakan era pussies.
Oavsett pissmotståndet så är det uppenbart att han har klassen kvar. Det är en makalöst bra avslutare med en bred repertoar även i spelet. En klass över alla andra, trots 1,5 års skadehelvete.
Det är fan pinsamt hur alla negligerar hans uppenbara talang. Givetvis borde han ha varit med i landslagstruppen istället för Gerndt. Flyg gärna upp honom som joker nu. NU!
Sverige med Guidetti och Zlatan på topp slår det mesta bortsett från de absoluta toppnationerna. På mig bara! Vet att ni inte vill sticka ut hakan era pussies.
Håller med. Guidetti före Gerndt alla dagar i veckan. Skulle vara kul att se ett inspelat anfallspar bestående utav Zlatan-Guidetti.