2013-03-20, 17:41
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Klart att han ar valkommen tillbaka till Feyenoord, pa samma satt som Shevchenko var valkommen tillbaka till Milan efter Chelsea. For Shevchenko slutade det med 18 matcher och 0 (!) mal. Hur det skulle sluta for Guidetti vagar jag inte ens spekulera i, men det skulle knappast rora sig om 20 mal pa 23 matcher igen.
Och hur vet du det när han kommit in i matchtempo igen? Låter väldigt märkligt att du kan vara så säker på en sådan oförutsägbar sak sålänge du inte har någon insider information som du skulle kunna dela med dig av till oss?
Senast redigerad av Mellbergan 2013-03-20 kl. 17:43. Anledning: fel
Citera
2013-03-21, 18:33
Medlem
BarryHeros avatar
Jag har tyvarr ingen insider-info att komma med, men jag kan inte komma pa en enda talang som varit borta sa lange fran fotbollen som sedan blivit nagot igen.

Tank t ex Robin Soder som jagades av hela fotbolls-Europa innan Jorgen Lennartsson tryckte sonder hans kna och blev tvungen till 9 manaders rehabilitering.
Citera
2013-03-21, 18:52
Bannlyst
Citat:
Jag har tyvarr ingen insider-info att komma med, men jag kan inte komma pa en enda talang som varit borta sa lange fran fotbollen som sedan blivit nagot igen.

Tank t ex Robin Soder som jagades av hela fotbolls-Europa innan Jorgen Lennartsson tryckte sonder hans kna och blev tvungen till 9 manaders rehabilitering.

Jack Whilshere.
Citera
2013-03-21, 18:56
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
Jack Whilshere.
Wilshere var dock redan etablerad i bade klubb- och landslag nar han gick sonder. Det kanns som en orattvis jamforelse.
Citera
2013-03-21, 19:43
Medlem
Citat:

Robin Söders knäskada är ju än idag ett stort störningsmoment för all form av fotboll så han har ju knappast haft en rättvis chans till comeback. Hade Söder varit 100 % återställd hade han troligen varit en lovande spelare idag.
Citera
2013-03-21, 19:47
Medlem
glaspsykes avatar
Burnley skulle passa perfekt, tillsammans med Kacaniklic.

mvh
Citera
2013-03-22, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glaspsyke
Burnley skulle passa perfekt, tillsammans med Kacaniklic.

mvh

När La Liga lag och Serie A lag ville låna ska han väl inte spela Championship?
Citera
2013-03-22, 16:20
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damanHJK
När La Liga lag och Serie A lag ville låna ska han väl inte spela Championship?

Är klubbar i Spanien och Italien fortfarande lika intresserade?
Citera
2013-03-22, 16:20
Avslutad
Johns bägge mål mot Norwich i reservlagsmatchen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8mUouhZajgk
Citera
2013-03-22, 16:28
Medlem
snillet_1s avatar
Det där är väldigt låg kvalité... Nej, John måste byta klubb.
Citera
2013-03-22, 16:32
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluevelvet

Det är nästan lite tragiskt att se honom spela en riktig B-match med ett B-lag när han för exakt ett år sedan var den största stjärnan, den mest intressanta personligheten och den mest omtalade spelaren i Holland. Man vill gråta när man ser honom lira på ett sportfält där bilar kör bakom och när han gör mål hör man inte mer än lite applåder från avbytarbänken
Citera
2013-03-22, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluevelvet

Helvete vad fet han ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto