Citat:
Ursprungligen postat av
London
Haha, välkommen tillbaka!
Gulligt av JG btw att försöka få Flashback att springa på hans egna planterade rykte att han skulle ha tre ben.
Du är fortfarande vit svensk JG, din uppväxt och språkkunskaper till trots. Säkert inte mikropenis och trång förhud som Tinnerholm men ändå vit och inga tre ben. Försök inte.
min broder 💙 det märks att guidetto gått i skolan i kenya när han kommer med såna uttalande gemene man vet inte vad vi skriver här men pga han nämner flashback kommer boskap söka sig hit och läsa allt han helst inte vill folk ska få reda på om honom folk älskar skvaller och snaskig info
dessutom ger han oss bekräftelse och hybris att han läser våra alster och känner till oss så kanske det var en av oss som såg till att hans frus kuk sugar skola video inte spreds när kingen john g snackade med ”personer”
Citat:
Hon berättar att hotet bestod i att utpressaren ville ha ”fett med pengar”. Men till en början var Sanna Guidetti lyckligt ovetande om hotet.
– John berättade det inte för mig för han visste att jag skulle få panik. Så han pratade med sina personer som pratade men några andra personer.
– Det ledde till att en bekant gick och mötte upp personen och kanske hotade lite tillbaka.
ska inte ljuga men undertecknad var nöjd och kände sig utpekad när han dissa flashback i den intervjun