2023-06-27, 23:07
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Jag sköter mitt jobb till punkt och pricka. Jag kommer alltid i tid. Jag tränar alla träningar som jag ska träna. Jag gör allt jag ska göra, med bravur. Sen är det viktigt att släppa fotbollen och koppla bort. Om det är att lyssna på musik när mina vänner spelar eller vad det är. Alla har olika kretsar.

Något som inte stämmer här med hans fysiska form. Hans egna självuppfattning eller gnagets rutiner som brister

Men han är i toppform tydligen. Nu vänder det vid återstarten med en fysiskt toppad Guidetti.

Citat:
Hur är din egen form?
– Det är jättebra. Vi har tränat extremt många pass, extremt hårda pass. Mycket tester som har varit positiva rent resultatmässigt, säger han.
Citera
2023-06-28, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Något som inte stämmer här med hans fysiska form. Hans egna självuppfattning eller gnagets rutiner som brister

Men han är i toppform tydligen. Nu vänder det vid återstarten med en fysiskt toppad Guidetti.
Är det rissnekebaben som gjort underverk med denna sorgliga person under uppehållet?🙄
Senast redigerad av Fat.bastard 2023-06-28 kl. 02:09.
Citera
2023-06-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Landslaget var mycket bättre när JG var med.
Det har du rätt i.

/Hönan-Ägger
Citera
2023-06-29, 11:10
Medlem
den.dryges avatar
Undrar när jag ska slå igenom
Citera
2023-07-01, 18:44
Medlem
Guidetti kastar flaskan mot tränaren
Citera
2023-07-01, 19:44
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grey.suggan
Guidetti kastar flaskan mot tränaren

Hände inte. Allt är ett påhitt.

Citat:
– Herregud vad det snackas om mig alltså. Absolut inte. Att jag skulle kasta mot en ledare. Det hände inte. Men sen kommer det upp på Flashback så blir det en sanning av det. Och så spinner vi vidare på det, säger han frustrerat och fortsätter.
– Det är osanningar, människor ljuger, det gör väldigt många människor. Man kan skriva vad som helst och det blir en sanning. Det är helt sjukt. Jag har slutat lyssna, det är så mycket hela tiden. Men det påverkar inte mig som spelare.

Guidetti en flitig läsare av sin egen tråd på Flashback?

Inte ens när AIK vinner lyckas han hålla sig ifrån att skapa rubriker om sig själv och görs narr av både sig själv och AIK.
Citera
2023-07-01, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Hände inte. Allt är ett påhitt.

Guidetti en flitig läsare av sin egen tråd på Flashback?

Inte ens när AIK vinner lyckas han hålla sig ifrån att skapa rubriker om sig själv och görs narr av både sig själv och AIK.

Inte ett speciellt smart erkännande ifall det är så och han blir provocerad. Lär ju inte skrivas mindre skit om honom här då.
Citera
2023-07-04, 19:30
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Ska vi prata AIK flopp ska vi utan tvivel prata JG. JG kom in som en av dom största profilvärvningarna vi gjort genom tiderna, är väl bara Sebastian Larsson och Andreas Andersson som ligger i samma klass om vi ska vara helt ärliga, drar en lön som lätt placerar honom i topp 10, kanske till och med topp 5 i Allsvenskan, och som vågar komma tillbaka efter semestern i sämre fysiskt skick än din genomsnittliga kontorsarbetare som cyklar till jobb. Jag har brist på ord när jag ska förklara hur jävla illa den där situationen är och undrar om det helt ärligt inte är värt att riva kontraktet eller försöka låna ut horungen.

Jag tror helt ärligt inte att jag avskytt en AIK spelare mer än jag avskyr JG. Att ha den talangen, sitta på den lönen och sen springa runt med den inställningen är fan beyond words. Att kunna livnära sig på att spela fotboll är ett jävla privilegie som ytterst få kan ånjuta. Ytterligare färre får äran att representera Sverige's största och finaste förening. Att då ta detta privilegie och offentligt torka sig i röven med det är fan, ja, vem fan vet. Ordet "respektlöst" räcker liksom inte till.

Lite så.

folk kommer sitta och tro jag har multipla konton om du sitter och skriver mina argument och åsikter om guidetto medan jag är avstängd har du blivit hackad eller var fan kom denna tvärvändningen ifrån ? sjukare vändning än när cokehyena bytte kalmar ff mot diffen
Citera
2023-07-04, 21:09
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
folk kommer sitta och tro jag har multipla konton om du sitter och skriver mina argument och åsikter om guidetto medan jag är avstängd har du blivit hackad eller var fan kom denna tvärvändningen ifrån ? sjukare vändning än när cokehyena bytte kalmar ff mot diffen

Haha, välkommen tillbaka!

Gulligt av JG btw att försöka få Flashback att springa på hans egna planterade rykte att han skulle ha tre ben.

Du är fortfarande vit svensk JG, din uppväxt och språkkunskaper till trots. Säkert inte mikropenis och trång förhud som Tinnerholm men ändå vit och inga tre ben. Försök inte.
Citera
2023-07-04, 21:31
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha, välkommen tillbaka!

Gulligt av JG btw att försöka få Flashback att springa på hans egna planterade rykte att han skulle ha tre ben.

Du är fortfarande vit svensk JG, din uppväxt och språkkunskaper till trots. Säkert inte mikropenis och trång förhud som Tinnerholm men ändå vit och inga tre ben. Försök inte.

min broder 💙 det märks att guidetto gått i skolan i kenya när han kommer med såna uttalande gemene man vet inte vad vi skriver här men pga han nämner flashback kommer boskap söka sig hit och läsa allt han helst inte vill folk ska få reda på om honom folk älskar skvaller och snaskig info

dessutom ger han oss bekräftelse och hybris att han läser våra alster och känner till oss så kanske det var en av oss som såg till att hans frus kuk sugar skola video inte spreds när kingen john g snackade med ”personer”

Citat:
Hon berättar att hotet bestod i att utpressaren ville ha ”fett med pengar”. Men till en början var Sanna Guidetti lyckligt ovetande om hotet.
– John berättade det inte för mig för han visste att jag skulle få panik. Så han pratade med sina personer som pratade men några andra personer.
– Det ledde till att en bekant gick och mötte upp personen och kanske hotade lite tillbaka.

ska inte ljuga men undertecknad var nöjd och kände sig utpekad när han dissa flashback i den intervjun
Senast redigerad av laddkingen 2023-07-04 kl. 21:37.
Citera
2023-07-05, 05:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Jasså du har vaknat nu igen.

Tror andra kan intyga om att jag inte försvarat JG denna säsongen efter det stod klart att han inte skött käket och träningen under semestern. Mycket kan man titta mellan fingrarna med men att inte sköta den mest fundamentala uppgiften du har som elitidrottare är fan aldrig okej. Som sagt, en riktig horunge som nog gör bäst i att "göra en Fischer" innan fler inser att vi ligger på 14:e plats med 2 vinster på 13 matcher spelade trots 10 miljonersmannen på topp.

Min innersta önskan är att Henning Berg påbörjar en stenhård regim med vad som närmast kan beskrivas som ett skräckvälde där spelare får gå hem från bortamatcher om dom inte uppnått ett förbestämt antal löpmeter under match och där misskötsel av diet och träning får ödesdigra konsekvenser. Dags för JG att vakna upp och fatta vilken klubb det är han spelar i. AIK är ingen jävla lekstuga. Vi söker endast spelare som är ärade av att representera klubben och som skötter sig därefter.
Citera
2023-07-05, 05:11
Medlem
Tror han kan göra 15 mål eller så i Division 2 inom några år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in