Citat:
Ursprungligen postat av George W Bush
Jag har satt in mig i ämnet och JAG begriper vad siffrorna betyder, men Du vet att dom är fel men vet INTE vad dom betyder!!!
Som sagt, ironi, barn och Bush, ingen bra kombination.
Men i sakfrågan är det ju bra att du "satt dig in i ämnet", eftersom det måste innebära att även du insett att den vetenskapliga kompetensen finns i Rudolfrapporten (Rudolf som bekant utbildad på Max Planckinstitutet och inte i någon sketen kommunisthåla som Krakow
), där alla kriterier vad gäller öppenhet och vilja att debattera finns: från dessa desperata polacker däremot, samt Pressac och Van Pelt, bara en mycket talande tystnad inför de state of the art-provanalyser Rudolf mycket pedagogiskt och ärligt redovisar. Inga som helst spår av någon "industriell massgasning" i dessa bårhuslokaler, naturligtvis inte, det finns förstås dessutom mängder med andra, rent tekniska och logistiska omständigheter i de utpekade lokalerna, som övertydligt visar att de var otänkbara för att fullgöra vad denna morbida legend om judegasningar påstod att de gjorde.Så, innan du skräpar ner tråden med fler helt okommenterade och ovetenskapligt irrelevanta "mätresultat" som du sannolikt inte har en aning om vad de representerar, kanske du skulle försöka ge en bild av "gasningsförloppet" som du betraktar det, med hänsyn tagen till allt vi har som "bevis", nämligen "ögonvittnesuppgifterna", samt de olika lokalernas utformning?
, behövas 16000 ppm för att döda löss och bara 300 ppm för att ta livet av en människa. Ja just det, en (1) människa! Men hur mycket behövs det för att döda flera hundra som ju "vittnen" påstått att det kunde vara vid varje gasning. Den gode Hannover har följande att säga om saken.