Citat:
Ursprungligen postat av felia
Fortfarande ingen källa.
Jag kan ibland känna tacksamhet att en lätt utvecklingsstörd är en djupt förintelsetroende. När jag läser dina debila inlagor, med tillhörande särskrivning och dyslexi, slås jag av tanken att alla som läser det här måste inse hur lurade de är. Jag skulle därför vilja passa på att framföra mitt tack till dig och jag hoppas du har orken att fortsätta posta dina oläsbara påståenden som helt saknar grund, mening och logik.
Sen vill jag bara tala om för dig att "troligen" inte är fakta och om du behöver få en förklaring av ordets innebörd så föreslår jag att du PMar någon av dina handledare som är bekant med din bruna tunga. Lycka till!
Oki du kunde inte motbevisa det?? Men det är ju inte ovanligt, att du då slänger ut annan dynga!
Du påstår att det är en sanningsenlig vittne !! .
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Du måste ha fått tinnitus i något öra. Du har inte redogjort för någon som helst "etablerad vetenskap" mer än en batikhäxas artikel i en judetidning.
Alexander Scronn är ett "sanningsvittne" tills du bevisar motsatsen.
Men det är ett påstående, som du inte kan bevisa. lol.. Konstigt , eller hur??
Men kanske för personen inte finns!!

Så hur kan han varit ett "sanningsenlig vittne" ?? Inte ens det, kan du svara på ..
Inte en enda fråga, som jag ställde kunde du besvara, eller motbevisa "världens historia" påstående.
Så var har du personuppgifter på "Alexander Scronn" ? Att han är en verklig person, om inte så finns han inte. Om han är en pseudonym, hur kan han vara en sanningsenlig vittne?? Vilken rättegång har han varit på?
Om det är en pseudonym, så borde det bekräftas av en annan forskare, men det har det inte gjort ! eller? I så fall, vilken forskare kan bekräfta hans story??
Röda korset förneka det har hänt!! Konstigt, eller hur? Av vilket intresse har röda korset med att räkna "jude offer" ??
Lite väl många motsägande uppgifter, eller hur?? Alltså är det ett skämt, från en amatör forskare.
Det säger bara, hur ni förnekare har svårt bevisa er teori. Eftersom det faller sönder, då kommer man sådant påstående som du gör. Eftersom du har inga svar!! Jättesmart felia, eller hur?