Citat:
Välkommen till rev-forat veberödsmannen och eloge för ett tänkvärt inlägg.
Ursprungligen postat av veberödsmannen
Trots att jag själv har judiskt påbrå, 1/8 eller nåt så sympatiserar jag inte med judar och Israel, jag tycker Palestinierna borde "vinna" och jag tror inte speciellt mycket på Auschwitz. Dvs visst finns det reliker av ett läger, tillika många andra, men jag tror inte man har utrotat så många som det sägs. Vad har Auschwitz, 3-6 krematorieugnar...med dåtidens teknologi så tror jag inte ens man hade kunnat, ursäkta språket.. bränna 10 000 st där mellan åren 39-45. Och då skall man veta att koncentrationslägret ifråga inte var verksamt under alla krigsåren. Helt enkelt för småskaligt. Var finns bevisen? Just det: det finns inga. Bara "bombat" skrot.
Inte ens om man grävde ner de lik man inte bränt skulle man komma upp i den siffran som nämns ang antalet avverkade liv i Auschwitz.
Tror detta är en stor lögn som är judarna till gagn, som en ursäkt för att de skulle få sin älskade stat.
Men men, jag respekterar judar för övrigt - de är framgångsrika (den kan man undra om det beror på ett överlag högre IQ eller ett stort jävla kontaktnätverk), de har flest nobelpristagare etc etc.
Bara just koncentrationsläger som en ursäkt för omvärlden att erkänna Israel...jag vet inte. Jag tror de "passade på" att snabbt som ögat tillskansa sig dessa "läger" som en fördel för dom, som ett mål i deras långsiktiga målplan. Att vara "guds folk" och att "återfå" Israel.
Återigen, det finns inga bevis för gasning eller kremation, i alla fall inte i den stora skala man påtalar. Att där var arbetsläger kan jag köpa. Ungefär som de sibiriska lägren där tyska krågsfångar hamnade i. Men mer än så tror jag inte det var..är faktiskt ganska övertygad efter att ha varit på 6 st "läger".
Judarna använder omvänd logik, dvs "de som dog gasdöden är döda och de kan man inte fråga. Liken är uppbrända" Limma sen på fakta om att judiska folkräkningsantalet för öststaterna och Tyskland inte stämmer by any means, jämfört innan och efter kriget. Dvs fler judar har sagts dö än som bodde där överhuvudtager.
Inte ens om man grävde ner de lik man inte bränt skulle man komma upp i den siffran som nämns ang antalet avverkade liv i Auschwitz.
Tror detta är en stor lögn som är judarna till gagn, som en ursäkt för att de skulle få sin älskade stat.
Men men, jag respekterar judar för övrigt - de är framgångsrika (den kan man undra om det beror på ett överlag högre IQ eller ett stort jävla kontaktnätverk), de har flest nobelpristagare etc etc.
Bara just koncentrationsläger som en ursäkt för omvärlden att erkänna Israel...jag vet inte. Jag tror de "passade på" att snabbt som ögat tillskansa sig dessa "läger" som en fördel för dom, som ett mål i deras långsiktiga målplan. Att vara "guds folk" och att "återfå" Israel.
Återigen, det finns inga bevis för gasning eller kremation, i alla fall inte i den stora skala man påtalar. Att där var arbetsläger kan jag köpa. Ungefär som de sibiriska lägren där tyska krågsfångar hamnade i. Men mer än så tror jag inte det var..är faktiskt ganska övertygad efter att ha varit på 6 st "läger".
Judarna använder omvänd logik, dvs "de som dog gasdöden är döda och de kan man inte fråga. Liken är uppbrända" Limma sen på fakta om att judiska folkräkningsantalet för öststaterna och Tyskland inte stämmer by any means, jämfört innan och efter kriget. Dvs fler judar har sagts dö än som bodde där överhuvudtager.
Det är naturligtvis föga sannolikt att en israelisk stat hade kunnat utropas 1948 utan "Förintelsemyten" och om du följt debatten här så har du säkert noterat vilka stora svårigheter förkunnarna har att hålla myten vid liv. Kan vara riktigt undehållande ibland.

Auschwitz har ju genom åren fått bära det tunga lasset med 4 miljoner påstått mördade ända fram till 1989-90 när dödssiffran sänktes med i runda tal 2,5 miljoner efter öppnandet av de ryska arkiven och bluffen kunde synas i sömmarna. Man undrar var dessa 2,5 miljoner har tagit vägen och offersiffrorna har även skrivits ner i andra läger. Det som var så glasklart efter alla rättegångar är nu ett sjunkande skepp.
Din sista kommentarer om folkräkningen av judar före och efter kriget är intressant. Det måste väl ha varit mellanskillnaden som "aldrig hörde av sig" som de troende alltid framför som belägg för gasningar.
ääöh.. mera tillfreds.. skulle jag nog hellre vilja säga!?

".

, som hungriga sillsvansar. Dina inlägg är understundom så förvirrande att vän av ordning undrar hur det är ställt.