Citat:
Ursprungligen postat av fröken
Det hela är ju egentligen så enkelt: vill man veta vad som är sant och vad som är propaganda är det ju bara att utföra grundliga forensiska undersökningar på de platser där gas påstås ha använts och förbrända likrester grävts ner. Det är helt ofattbart att så inte har skett och det är enbart löjligt att hänvisa till "gravfrid". Du och dina meningsfränder hävdar att miljontals judar mördats enligt en utarbetad plan som innebar att alla judar under tyskt välde skulle "utrotas"; vad gör man när man misstänker att mord begåtts?
Man gör naturligtvis noggranna undersökningar med alla till buds stående medel! Och så har inte skett. Om du nu är så mån om att inga lögner ska förekomma

så borde du väl vara en av de ivrigaste förespråkarna för en sådan process?
Det finns mig veterligen många, många, både bilder och filmer från befrielsen av dödslägren. Ävenså vad som mötte de allierade när de kom fram. Massgravar, förbrända människor, benknotor, tänder, hår m m.
Att förneka allt detta är enbart löjligt även om man klär det i svepande verbala utsmyckningar.
Att människor upprörs över det cyniska resonemanget som förs om det mest fasansfulla som människor hittat på är väl inte att undra över.
Därför avslutar jag mitt inhopp här och nu..