• 4
  • 5
2014-09-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Resa, vissa verkar gilla det personligen förstår jag inte nöjet i det. (har rest en del själv)

Knulla nya varje vecka, jo visst det låter najs. Tyvärr utanför mina möjligheter om vi inte tar med prostituerade.

avslappnad atmosfär utan några band kring flickvän & barn + göra vad som helst utan att känna sig tvingade att stanna i sin s.k 'svenssonstad'
Låter som det ensamma singellivet. Ingen höjdare.

studera till läkare ? Det är väll typiskt svensson trodde jag.

Kanske är jävligt tråkig, jag har alla möjligheter att göra vad fan jag vill. Jag kommer inte på något.
Förutom att glidflyga, men det tänker jag vänta med tills jag är närmare döden.
Egentligen spelar det inte så stor roll ändå, livet är meningslöst hur man än vrider & vänder på det, tycker bara det är rätt trist vardag att jobba hela tiden & få ut 1 månad semester per år på det, på helgen är det samma gamla vanliga krogen, tråkigt.

Om vi säger man är läkare så är man så gott som bunden till jobbet, säger man upp sig kommer man troligen inte få tillbaka jobbet på samma företag som styr större delar av landet vilket är synd. Skulle det hända man har en flickvän eller barn så känns det bara ännu mer hjärndött, givetvis kul att man har fått sina egna barn men ärligt talat låter det skit tråkigt, tänk att man ska ha dom i 20 år också före dom flyttar cirka.

Jag vet inte, tycker du allvarligt ditt svenssonliv är kul eller glider du bara vidare & förtränger det faktum att svenssonlivet är skit tråkigt? Kommer nog aldrig förstå mig på folk med svenssonliv, men det kanske är en tillfällighet
Citera
2014-09-10, 22:07
Bannlyst
Älskar svenssonlivet. Utom fru, villa och barn då, det kommer jag aldrig skaffa.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in