Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-15, 02:49
  #1
Medlem
Ja, det finns redan en tråd om detta men den var 5 år gammal och tipsen i den tråden var så fruktansvärt värdelösa. Känner exakt som killen i den tråden. Sexet och min flickvän är fantastisk, men jag har börjat fantisera om mer storbystade tjejer och bland annat en speciellt najs tjej! Fan ska jag göra.. .. finns ingen bättre tjej än den jag e ihop med och vill att hon ska bli mamma till mina barn men vill samtidigt knulla runt lite .. fan ska jag göra? Är inte så enkelt som att jag bara kan dumpa min brud för älskar henne verkligen.. och kan inte strunta i att bry mig heller...
Citera
2011-12-15, 02:53
  #2
Medlem
-Wasteland-s avatar
Du får ta ett beslut och sedan leva med beslutet som en man. Antingen fortsätter du förhållandet med din fantastiska flickvän och erat fantastiska sexliv. Eller så dumpar du henne och knullar bruden med brösten. Förmodligen kommer du vilja gå tillbaka till din flickvän efter att du knullat av dig, så det är i själva verket bara en fråga om att du tror att gräset är grönare på andra sidan.
Citera
2011-12-15, 02:59
  #3
Medlem
thatis7tisshows avatar
Om det nu ligger så bra till mellan dig och din flickvän så stanna med henne, vill du seriöst förstöra något så bra för att knulla lite?
Citera
2011-12-15, 03:08
  #4
Medlem
DVDGs avatar
Frågan är hur gammal du är. Är du yngre än 28, ingen idé att ödsla mer tid till din fantastiska-men-småbystade flickvän då du aldrig kommer att palla ett liv med henne när du redan känner så här. Är du runt 28-30 har du riktigt stora problem då det kan vara för sent att hitta en ny brud men samtidigt inte kan bestämma dig om du verkligen vill fortsätta livet för alltid med denna donna.

Är du över 30, försök fixa bilder på den där stortuttade bruden, facebooka upp några softa bikinibilder och runka järnet i nån månad. Sen har du glömt henne och och kan fortsätta ditt liv med din fantastiska flickvän.

....

Vet inte om jag är seriös eller inte men jag var i ditt problem för ett gäng år sedan när jag dock var alldeles för ung för att tro att jag ändå skulle gifta mig med tjejen i fråga. Så jag gjorde slut och började leva singellivet. Bästa valet för mig då. Men som sagt, för mig spelade min ålder in, och hade gjort i din situation också. Lycka till, förjävlig sits..

Edit. ändrade åldrarna lite, till din fördel kanske
Citera
2011-12-15, 04:11
  #5
Medlem
Förstår inte riktigt dilemmat. Det finns ett talesätt - för varje vacker kvinna finns det en man som är trött på att ligga med henne.

Du bör inte kämpa emot din manliga natur. Du är en jägare innerst inne, vad än media och feminister försöker få dig att tro. Du får se till att vänstra diskret helt enkelt och inte bli påkommen. Det anses normalt i många länder, t.ex Frankrike och bland män med makt eller framgång i allmänhet.

Tror du att Nordkoreas diktator nöjer sig med en fru? Eller Kung Abdullah? Återigen - det är den manliga naturen och är inget man ska kämpa emot om man inte vill att ballarna ska krympa och bli förslavad framför "Idol" med en tjock flickvän som glufsar i sig glass och fiser.

Se till att cheata lite så kommer även din flickvän bli mer intresserad och omhändertagande, de kan känna på sig sådant. De känner lukten av testosteron.
Citera
2011-12-15, 05:41
  #6
Medlem
Strangerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog
Förstår inte riktigt dilemmat. Det finns ett talesätt - för varje vacker kvinna finns det en man som är trött på att ligga med henne.

Du bör inte kämpa emot din manliga natur. Du är en jägare innerst inne, vad än media och feminister försöker få dig att tro. Du får se till att vänstra diskret helt enkelt och inte bli påkommen. Det anses normalt i många länder, t.ex Frankrike och bland män med makt eller framgång i allmänhet.

Tror du att Nordkoreas diktator nöjer sig med en fru? Eller Kung Abdullah? Återigen - det är den manliga naturen och är inget man ska kämpa emot om man inte vill att ballarna ska krympa och bli förslavad framför "Idol" med en tjock flickvän som glufsar i sig glass och fiser.

Se till att cheata lite så kommer även din flickvän bli mer intresserad och omhändertagande, de kan känna på sig sådant. De känner lukten av testosteron.

Respektlösa jävel! Kan inte beskriva mitt hat för dig. Skulle vilja skriva ett X antal svordomar, men jag får hålla mig.

Till TS:

Ifall du nu vill sätta på stor-bystade kvinnor så är det ditt val. Men gör slut med flickvännen först! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att man ska göra det klart för sin partner att man är på väg att vara otrogen eller om man misstänker att man kommer vara det så ska man förklara det för sin partner så att den kan göra ett val därifrån. Så behandla denna tjej som är din flickvän med respekt.

Lämna flickvännen och dra sen efter det ut på dina "fisketurer".
Citera
2011-12-15, 05:50
  #7
Medlem
gottmospahedens avatar
Ts, du kommer ångra dig så jävla hårt. Du radar ju fan upp allting själv.

Du älskar tjejen, du vill att hon ska föda dina barn (!), och ni har ett bra sexliv ihop. Kort sagt så trivs du ganska jävla bra med henne. Är du beredd att slänga bort allt det för att möjligtvis sätta en tjej med stora pattar (..?). Vad fan spelar det egentligen för roll? Fan, föreslå en jävla trekant med en storpattad tjej istället. Om damen din är född post-1950 så kommer hon iallafall överväga det - och ge sitt "slutgiltliga" svar.

Ifall du är otrogen/gör slut, så kommer du ångra dig. Det kan jag garantera dig till 100%.
Du kommer säkerligen få knulla av dig - men du kommer ha en gnagande känsla inombords att allt inte riktigt står rätt till på hjärtefronten.

Knulla är jävligt skönt, fast det är inte alltid kul att hantera resterna.

Hur gammal är du ts?
Citera
2011-12-15, 06:35
  #8
Medlem
Du kommer ångra dig massor om du går och har sex med någon annan, oavsett om du gör slut med henne innan eller ej. Försök bara släppa tanken och fortsätt leva med din flickvän som innan.
Citera
2011-12-15, 07:13
  #9
Medlem
Riddarhusets avatar
var inte otrogen

tala om fantasierna för henne
kanske kan ni göra något åt det sängen?
rollspel?
Citera
2011-12-15, 07:27
  #10
Medlem
johanness avatar
hon kanske också vill knulla med andra än dig? prova att prata med henne om det. annars får du väl se till att vänstra diskret, som redan föreslagits.
Citera
2011-12-15, 09:46
  #11
Medlem
iggesundarns avatar
Skit i bruden med bröna,, finns iaf inget speciellt med att knulla en bimbo med stora brön.brön ska inte va stora,,de ska va vackra
Citera
2011-12-15, 09:54
  #12
Medlem
Cambijaos avatar
Vette fan om du verkligen älskar din flickvän. Kan folk sluta använda det uttrycket? "Jag älskar min flickvän, men jag vill knulla andra tjejer" Det är inte älska, du har känslor för din flickvän. Du älskar henne inte. Så mitt tips är att dumpa din flickvän, håll dig singel tills du träffar tjejen som inte vill ha dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback