Citat:
Ursprungligen postat av
Bandolier
Att Terry nu på sistone, via sin blogg, har börjat skriva om sig själv som någon slags frälsare till mänskligheten gör honom ännu obehagligare. Så länge han beter sig som en tafflig stå-uppare så kan ju normalintelligenta se det som en rolig grej.
Jo, en tv-show är ju alltid en tv-show och de som tror att underhållningsindustrin består av något mer än bara underhållning får faktiskt skylla sig själv, ta sig i kragen och börja skilja på bildskärm och verklighet igen.
Hur är det med kommentarsfält osv. på hans blogg. Är han en Jesus och låter alla komma till tals eller är han en Hitler som tar bort allt som inte passar?
Det kan ju vara dags att ta sig dit och ge honom en av mina standard-examina jag utsätter alla medium för och som avgör (för mig personligen) huruvida de är äkta eller ej..
Citat:
Ursprungligen postat av
Bandolier
Men så länge man påstår sig vara "medial" då kan man bete sig hur som helst.....
Fast det är en sanning med modifikation då branschen även självrensar. Ser jag oseriösa medium som försöker gå allt för långt med att förleda så brukar jag förgöra dem med hjälp av deras eget rampljus.
I och med att branschen är så nedklottrad av skitsnackare bland de få seriösa som faktiskt FINNS, så har det uppstått ett geniunt intresse bland många av oss, att helt enkelt söka upp deras kanaler och förgöra deras publika image.
När jag själv var betydligt mindre kärleksfull än jag är idag så sökte jag upp och terminerade många många disinfoprofeter om året.
Numera blire inte så mycket sådant men .. Om Terror Evols skall börja proklamera att han är nån sorts frälsare så inkräktar han faktiskt på MINA planer för universum, och det kan jag fanimej inte acceptera. Så, jag blir faktiskt lite motiverad nu att söka upp en av hans öppna kanaler (om han har några) och sätta igång och testa honom