2013-04-22, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av GesusPettersson
Visst är det galet underligt att INGA INGA mördade eller försvunna personers "andar" vill göra sig hörda och hjälpa till att lösa tex olösta mord och hitta försvunna personer/kroppar och lösa det så deras anhöriga kan få frid. Inga oskyldiga skulle behöva sitta fängslade och mördare skulle kunna straffas för morden. Arvstvister skulle kunna lösas, så att inte familjer blir ovänner för resten av livet med mera med mera sorg och tragik som skulle kunna undvikas då... Vi snackar här om flera flera miljoners "andar"
MEN, tydligen "VILL" inga döda komma igenom och förmedla sådant som verkligen kan vara till sjukt mycket nytta. Just dom miljoners miljoner dödas andar DOM kommer aldrig igenom..!
Nej, dom som "vill" komma igenom dom berättar att man har köpt ny bil, eller reparerat den gamla, eller ska reparera den, eller byta däck på den... Och för att "bevisa" att det är döda som förmedlar så klämmer dom in att någon har fyllt år och har födelsedag, eller ska ha födelsedag. Alternativt att någon ska till tandläkaren, eller har varit hos tandläkaren..!
Allvarligt..?
MEN, tydligen "VILL" inga döda komma igenom och förmedla sådant som verkligen kan vara till sjukt mycket nytta. Just dom miljoners miljoner dödas andar DOM kommer aldrig igenom..!
Nej, dom som "vill" komma igenom dom berättar att man har köpt ny bil, eller reparerat den gamla, eller ska reparera den, eller byta däck på den... Och för att "bevisa" att det är döda som förmedlar så klämmer dom in att någon har fyllt år och har födelsedag, eller ska ha födelsedag. Alternativt att någon ska till tandläkaren, eller har varit hos tandläkaren..!
Allvarligt..?
Svaret är otroligt enkelt för de som upptäckt andevärlden, och otroligt oförståeligt för skeptiker.
ANDLIG UTVECKLING! ALLT det goda som sker ska ske, ALLT det onda som sker ska ske. Alla själar ska/kommer nå sitt högre jag, och det kan ENDAST ske genom att gå igenom himmel OCH helvete. Många jordeliv går alla själar igenom, hur märkligt det än låter.
Jag har sagt det 100 ggr snart, ni som inte tror på andevärlden ÄR unga, nyanlända själar. Därför tror ni inte på det här.
Men lugn, det är som det ska! Med tiden kommer även ni vakna och utveckla en klarare, renare syn på det andliga. Det gör ALLA till slut. Men alla ska/kan inte vara upplysta om andevärlden från början. Innan varje själ stiger ner på jorden för nästa liv, förutbestämmer man vilken typ av liv och förutsättningar man kommer ha. Motgångar, medgångar om man ska dö i tidig ålder, sen ålder, av sjukdom eller rentutav mördad. Eller DU kanske själv kommer mörda någon.
Allt det jag nämner är bara en bråkdel av allt som andevärlden innebär. Du väljer att antingen vara nyfiken eller skratta åt det. Välj precis vad du vill. Skrattar du åt det så är det inte dags för dig att upptäcka andevärlden just nu.
Ni kan försvara er hur mycket ni vill och idiotförklara de som talar om andevärlden. Men vi vet varför ni tvivlar och beter er som ni gör. Jag småler faktiskt när jag läser om allt som NI TROR att NI VET.
Jag har varit precis likadan som er. Tro mig.