2012-01-05, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwillnevergiveup
Ah segt Du får hitta nån annan snygging Finns du i gbg kan jag säkert hjälpa dig

Södra england? Har en ny sjukt snygg kille på kö så jag tackar nog nej
2012-01-05, 11:33
Bannlyst
Tråkigt att höra TS men han verka ju inte sådär jätte intresserad så bara bra om du hittar någon bättre!
2012-01-05, 11:52
Medlem
Hitsugayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
När jag var borta spände han på min kompis så jag blev hyfsat avtänd. The whole thing's off! sorry!

Vilken härlig kille! Nej men de va ju tråkigt, du får väl hitta någon ny bara. I England ska de väl inte vara så svårt.
2012-01-09, 00:31
Medlem
Benkkes avatar
Citat:
När jag var borta spände han på min kompis så jag blev hyfsat avtänd. The whole thing's off! sorry!

Vilket as alltså! Här har vi ju suttit och väntat på en "tripp-rusrapport" så förstör aset allt! Satan vad besviken man blir nu.. Men ibland blir livet svårt men då ska du tänka på alla barn i afrika som svälter, genast fnittrar du till och blir på gott humör igen ska du se!

Shutdownhappiness det är dags att du rätar till ryggen och agerar som en vuxen kvinna! Du ska knulla hans 15åriga lillebror i hemmet, ta kontakt med han via sms eller bara slit med han till din bostad för nu ska det knullas! Varför kanske du tänker.. Han ser kanske inte så bra ut men det är bara att bita ihop och utnyttja den lilla pojkvaskern för det här är ditt sätt att visa att du tar ingen SKIT från lögnhalsar svikare och skitstövlar!

Så res dig upp shutdownhappiness och styr upp situationen! Du som ensam och stark kvinna har rättigheter tro det eller ej, så kraftsamla och slutför din uppgift. Oskulden ska bort och kom ihåg det här! Dom kan knulla dina vänner, dom kan svika deras löften och dom kan trampa och bespotta dig när du fallit i strid men dom kan aldrig ta din FRIIIHET!!

Jag kommer i alla fall att hejja på dig!
2012-01-09, 12:11
Medlem
De sötaste med tråden är at du är ungefär 14. Hur som helst så lär sej de flesta tjejer och män småningom att spela på rätt strängar hos de motsatt könet. Sexiga nya underkläder kan ha en enorm effekt lika så tjejer som tillexempel viskar att hon vill suga av en när man håller på att komma i henne, eller har en fallenhet för att rida, eller hänger i sängaveln när man tar henne. För att nu bara ta några exempel.

Du behöver inte tänka så mycket på de i alla fall de finns antagligen bara två möjligheter. Han kommer för tidigt och både du och han kommer känna er obekväma alternativ ni har skaplig sex och de hela blir en positiv upplevelse.
2012-01-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
Vilket as alltså! Här har vi ju suttit och väntat på en "tripp-rusrapport" så förstör aset allt! Satan vad besviken man blir nu.. Men ibland blir livet svårt men då ska du tänka på alla barn i afrika som svälter, genast fnittrar du till och blir på gott humör igen ska du se!

Shutdownhappiness det är dags att du rätar till ryggen och agerar som en vuxen kvinna! Du ska knulla hans 15åriga lillebror i hemmet, ta kontakt med han via sms eller bara slit med han till din bostad för nu ska det knullas! Varför kanske du tänker.. Han ser kanske inte så bra ut men det är bara att bita ihop och utnyttja den lilla pojkvaskern för det här är ditt sätt att visa att du tar ingen SKIT från lögnhalsar svikare och skitstövlar!

Så res dig upp shutdownhappiness och styr upp situationen! Du som ensam och stark kvinna har rättigheter tro det eller ej, så kraftsamla och slutför din uppgift. Oskulden ska bort och kom ihåg det här! Dom kan knulla dina vänner, dom kan svika deras löften och dom kan trampa och bespotta dig när du fallit i strid men dom kan aldrig ta din FRIIIHET!!

Jag kommer i alla fall att hejja på dig!

HAHA skönt inlägg! Jag ska resa mig ur askan! Och lovar att rapportera när jag väl fått ligga, vem det än blir med!
2012-01-09, 13:54
Medlem
2mass avatar
Citat:
Nu behöver jag råd. om allt.
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.

Ge mig verkligen alla tips ni har

1. Stringtrosor är att rekommendera, alternativt att du är naken under de byxor, eller kjolar du har på dig.
2. Han tycker garanterat inte du är ful om han vill ha sex med dig. Däremot bör du tänka på att hålla underlivet i topptrim. Såvida du inte vet med dig att han är hår-fetischist gör du nog bäst i att raka bort håret illa kvickt. Fast du kan gärna spara en liten stubb-triangel ovanför vaginan(om ditt könshår är mörkt annars är det helrakat som gäller), det är hyfsat estetiskt tycker jag iallafall.
3. Följ din intuition. Känner du att han gillar dig och du gillar honom så kan ni väl gosa om ni vill.

I övrigt bör du träna upp fittan inann du har sex på riktigt, så att det inte gör ont och förstör sexet för båda. Om du har en dildo så kör med den tills fittan är van vid kuk.
Det känns också som att du har lite problem med självförtroendet. Självförtroendet är en grund för att kunna ha bra sex överhuvudtaget, annars kan du aldrig känna dig helt bekväm och då blir du hämmad och sexet blir trist och killen ser sig om efter nya fittor istället.
Avdramatisera det hela, följ din intuition, du vet vad som krävs för lyckat sex. Jag hade inte behövt skriva allt det här egentligen men förstår att du vill ha bekräftat att du vetat hur du skulle gå tillväga hela tiden. Följ din intuition, med den blir du en vinnare och sjävförtroendet stärks automatiskt.

Höll visst på att glömma kanske det viktigaste, välj rätt killar. Inga rövhål, såna är heller inte bra på sex för dom är känslomässigt efterblivna och vet inte hur dom ska tillfredställa en tjej och bryr sig inte om det heller. Genuint sympatiska killar som är genuint trygga i sig själva och intuitiva är bäst på sex, intuitivast är de som är högerhjärnhalvsdominanta(googla och läs). Återigen använd din intuition för att göra rätt val, börja inte förtrycka din intuition och resonera fram och tillbaka medvetet(resonerande är ofta den mörka sidans sätt att göra folk förvirrade och fatta felbeslut).

Så nu har du fått bekräftat allt du redan visste, förneka aldrig din intuition igen. Lycka till!

Edit igen: Var noga med preventivmedel, kondom är säkrast. Inhandla ett paket dagen-efter piller från apoteket så du har det till hands om kondomen spricker. Det är mycket viktigt att du har ett sånt paket tillhands, räkna inte med att kunna köpa det själv dagen efter för då kan apoteket vara stängt eller andra förhinder uppstå. I såna fall återstår bara aborten och det vill du absolut undvika till varje pris.
Senast redigerad av 2mas 2012-01-09 kl. 14:32.
2012-01-09, 16:47
Medlem
Citat:
Har en killkompis som jag gillat sen jag mötte honom typ men trodde inte han gillade mig. vi pratade iaf en massa om killar då jag är oskuld och av någon anledning har han blivit min guide/wingman när jag letat potentiella sexpartners. I helgen skrev han att jag inte skulle oroa mig över att inte hitta npgon eftersom jag, enligt honom "är het". Så jag föreslog att vi skulle ha sex. Han tog det inte på allvar först.

Nu har vi iaf, tp, pratat igenom det här lite och ska ses på onsdag. När jag frågade om tiden sa han "när du vill, helst på kvällen eftersom jag tycker om att sova". Fattar inte riiiiktigt vad han menar.

Nu behöver jag råd. om allt.
- Vad ska jag ha på mig, dvs vilka underkläder? Vad för slags "vanliga" kläder?
- Tänk om han tycker att jag är ful?
- Jag tror att jag kommer att vilja gosa/mysa efteråt men eftersom han är min kompis och han gör det mer som "en tjänst" (tror jag) så kommer det såklart inte bli samma sak. Hur ska jag hantera detta? Ska jag försöka vara kramig osv i alla fall? Min kompis tror att han faktiskt gillar mig mer än som kompis, det tror inte jag även om jag hoppas på det. Det hör inte hemma här ändå.
- Vad mer ska jag tänka på som tjej? Försökte verkligen söka runt men hittade ingen bra "allround-tråd" med tips. Borde finnas en klistrad tråd för oskulder.

Vill helst inte ha kommentarer om att det är korkat att ha sex med sin kompis. Inga kommentarer om tvåan heller, tack

Ge mig verkligen alla tips ni har

Citerar förstainlägget, jag vet, men jag har en poäng. Att han gör det som en tjänst är bullshit. Har kört detta med ett antal tjejkompisar, och så vitt jag minns så har alla gånger varit pga att själv bli tillfredställd. Han tycker antagligen att du är skitsnygg, är tänd på dig, vill kanske tillomed få ihop det med dig. Grattis!
2012-01-20, 01:47
Medlem
hittanemoos avatar
TS- man blir ju nyfiken, hur går det?
2012-01-20, 02:03
Medlem
Blev också nyfiken, haha!
Lycka till!
2012-01-20, 12:08
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
TS- man blir ju nyfiken, hur går det?

Citat:
Ursprungligen postat av hanzor
Blev också nyfiken, haha!
Lycka till!

tack ändå
2012-01-24, 23:17
Medlem
hittanemoos avatar
Men kompisen då? Jag hejar på dig! Du får åka hem till Sverige och träffa en vettig kille! Och att hitta nån som vill ta din oskuld är nog inte så svårt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in